Ga naar inhoud

EHBO setje


knaagjes

Aanbevolen berichten

Ik was bij de DA, mijn hond ophalen en ze kreeg Metacam mee.

Ik bedacht dat ik eens zulke dingen in huis moet halen, maar hoe groot zijn die verpakkingen, want deze fles was goed voor 100 konijnen denk ik.

Hoe lang zijn al die dingen houdbaar?

Halen jullie het gewoon bij de apotheek of bij de DA?

Link naar reactie
Delen op andere sites

De echte medicijnen haal ik gewoon bij de dierenarts indien nodig, die is toch 24 uur per dag 7 dagen per week te bereiken.

Ik heb wel een basis ehbo setje hier staan (middeltje tegen gas, dwangvoer, en dat soort dingen) maar niet de medicijnen. Pijnmedicatie moet je toch al erg mee oppassen, want als je dat geeft en daarna nog naar de dierenarts gaat kan het zijn dat je diertje dus niet meer aangeeft waar de pijn echt zit, wat dus kan leiden tot een verkeerde diagnose.

Na een castratie ofzo vraag ik het wel altijd mee van de dierenarts, zeker bij de konijnen. Maar ik heb het dus niet altijd in huis. Als een potje eenmaal open is, is het volgens mij ook erg beperkt houdbaar. En dat soort medicijnen heb je echt niet dagelijks nodig.

aangepast door Evee
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .