Danja Geplaatst: 5 juni 2008 Auteur Geplaatst: 5 juni 2008 De bovenste foto's had ik al gezien ja..ik hoop niet dat hij/zij het heeft..maar misschien is dat ook niet zo want ze was door de fokster eerst gesext als man en toen pas als vrouw, als zij er dus tot 6 maand uitzien als en vrouw, heeft ie het misschien niet:)
bunny ranch chanty Geplaatst: 5 juni 2008 Geplaatst: 5 juni 2008 je moet het geslacht zoals je ziet er echt goed uit drukken ander zie je het niet.zoals foto een lijkt het een voedster maar later klapt de piep open..........maar wat is het gezwel dan een lies breuk of zo..................lekker da laten kijken dan weet je hopelijk meer.
bunny ranch chanty Geplaatst: 6 juni 2008 Geplaatst: 6 juni 2008 (aangepast) http://www.bunnybunch.nl/community/fokken-voortplanting/4935-welk-geslacht.htmlfoto´s gespleten penis van een konijn van mireile 7 juni 2008 aangepast door Evee zinnetje was wat vreemd :)
Petradhd Geplaatst: 6 juni 2008 Geplaatst: 6 juni 2008 http://www.bunnybunch.nl/community/fokken-voortplanting/4935-welk-geslacht.htmlfoto´s gespleten penis van mireileMireille heeft een gespleten penis? :blink:Ik weet hoe je dit bedoelt, maar het staat er toch best een beetje raar zo
The Email Female Geplaatst: 6 juni 2008 Geplaatst: 6 juni 2008 Ow Danja... Wat spannend! Heel veel succes bij de dierenarts vandaag!
bunny ranch chanty Geplaatst: 6 juni 2008 Geplaatst: 6 juni 2008 haha nee er staat geen naam onder de foto´s van mireille van daar ik kan dat anders niet veranderen.Dus de eerste serie foto´s zijn van mireille!!!En ze heeft er geen last van whaaa
Sterre Geplaatst: 6 juni 2008 Geplaatst: 6 juni 2008 En Danja, hoe laat ga je naar de da ?Ben echt zo benieuwd wat het nou is.Ik duim voor je vandaag ! Sterre
Farfa Geplaatst: 6 juni 2008 Geplaatst: 6 juni 2008 Oej ik lees het nu pas!!Ga je vandaag naar de DA?Succes :(!
Loesah Geplaatst: 6 juni 2008 Geplaatst: 6 juni 2008 oh owwww... (dat is even alles wat ik uit kan brengen)
Mireille Geplaatst: 6 juni 2008 Geplaatst: 6 juni 2008 Handig om dat zo neer te zetten cindy.Even voor de duidelijkheid dit is geen konijn van mij (ook niet door mij gefokt) maar van iemand anders konijn die een gespleten penis heeft, hier heb ik dus foto's van gemaakt.
YvonneH Geplaatst: 6 juni 2008 Geplaatst: 6 juni 2008 Ik lees het ook nu pas, toch effe schrikken zeg. Succes bij de da!
bunny ranch chanty Geplaatst: 6 juni 2008 Geplaatst: 6 juni 2008 en danja weet je het al???.................
Danja Geplaatst: 6 juni 2008 Auteur Geplaatst: 6 juni 2008 Nee, ik weet het helaas nog niet! De da houdt ons nog even in spanning, ik heb pas om 10 over 6 een afspraak! Ik ben ook wel erg benieuwd, het is maar de vraag wat je liever hebt: Een ram of een voedster met een gezwel?:blink:
The Email Female Geplaatst: 6 juni 2008 Geplaatst: 6 juni 2008 Wat vervelend dat je zolang moet wachten... Het hoeft geen gezwel te zijn, het kan ook dat er iets onschuldigs met haar aan de hand is.Heel veel succes vanavond!
Loesah Geplaatst: 6 juni 2008 Geplaatst: 6 juni 2008 doe maar een ram... dat kost je dan wel een castratie.. of wacht.. dan zou je voedster jongen krijgen.....ehhhhhhhhhhhh nouja denk dat het wel beter is dan een gezwel..
Danja Geplaatst: 6 juni 2008 Auteur Geplaatst: 6 juni 2008 Hihihi zo heb ik ook al zitten denken Loesah, maar ik ben er nog niet uit:pTsja tis wel vervelend dat ik zo lang moet wachten, maar als het goed is krijg ik nu dan ook een da die het meest konijnen ziet en er het meest van weet, heb ik naar gevraagd..
The Email Female Geplaatst: 6 juni 2008 Geplaatst: 6 juni 2008 Van lang wachten kan je jezelf helemaal gek maken...Probeer je niet te druk te maken, je doet nu wat je kan doen.Succes vanavond!
Loesah Geplaatst: 6 juni 2008 Geplaatst: 6 juni 2008 ja dat is het ook, maar het is nu even niet anders..
Danja Geplaatst: 6 juni 2008 Auteur Geplaatst: 6 juni 2008 Ja ik probeer me ook wel rustig te houden..gisteravond lukte dat echt helemaal niet, ik was echt supernerveus, kon er vannacht niet eens van slapen..ik hoop maar dat het meevalt.. Ik heb ze nu dus voor de zekerheid wel gescheiden zitten..
Loesah Geplaatst: 6 juni 2008 Geplaatst: 6 juni 2008 over ong 15 min is het moment van de waarheid...je bent waarschijnlijk al onderweg.. hihiben benieuwddd
Farfa Geplaatst: 6 juni 2008 Geplaatst: 6 juni 2008 Oef... Haha ik zit al de hele middag mee te zenuwen :|
Petradhd Geplaatst: 6 juni 2008 Geplaatst: 6 juni 2008 Ik ben ook wel heel erg benieuwd naar de rest van dit verhaal
bunny ranch chanty Geplaatst: 6 juni 2008 Geplaatst: 6 juni 2008 :blink:duurt lang he !!! pffff is ze het wel is ze het niet of is het ee man vrouw meschien kan dat ook nog:$ aprodite heten die toch......
Aanbevolen berichten