The Email Female Geplaatst: 4 juni 2008 Geplaatst: 4 juni 2008 De love dokter kwam vandaag thuis en zag Snuffel liggen... Ze was helemaal slap en reageerde niet. Ze heeft meteen gevoel of de darmen goed waren (waren goed) en is toen met spoed naar de dierenarts gereden. Ze heeft ons meteen gebeld en ook wij zijn meteen erheen gegaan. Toen we aankwamen zag ik meteen dat het helemaal niet goed ging. Ze lag helemaal plat, kopje plat en pootjes languit. Ze reageerde niet op pijnprikkels. Ze is helemaal onderzocht maar de dierenarts kon niets vinden. Ze heeft een anti-shock middel gehad, maar de situatie verbeterde niet. De dierenarts heeft contact gehad met de echte konijnendierenarts maar niemand wist wat ze had. De tandjes zijn goed, temperatuur is goed, oogjes en neusje ook... Haar buikje voelt soepel en vanmorgen heeft ze nog heerlijk zitten smullen van haar biks.Ze is ingeënt, gesterriliseerd (OVH) en heeft ook niets vreemds gegeten.Ze heeft na het overleg antibiotica, pijstilling en vocht gehad. Ze moest blijven ter observatie omdat ze gewoon niet weten wat er aan de hand is. Ze kon na alle medicijen haar kopje wat omhoog houden (even) en ze bewoog heel soms. Ik heb het lijfje, voorpootjes, achterpootjes en haar kopje zien bewegen... Een dwarsleasie kan het dan toch niet zijn? De dierenarts heeft vanavond contact met de dierenarts van Wilhelmia park. Ik maak me zo'n zorgen!!! De Love dokter is zo lief! Ze stond met me mee te huilen... Morgen mag ik om negen uur bellen...
Sharon uit Nijmegen Geplaatst: 4 juni 2008 Geplaatst: 4 juni 2008 Oh Annemiek wat erg.Wat kan dat nu toch zijn.Ben erg verdrietig om dit, heb zo met je mee geleefd, mee afgeteld, het moet gewoon goed komen.Hou ons op de hoogte asjeblieft en héél veel succes.Ik denk aan jullie.
The Email Female Geplaatst: 4 juni 2008 Auteur Geplaatst: 4 juni 2008 Ik vind het eng dat ze niet weten wat ze heeft! Zo kan je niet meteen met de goede behandeling starten... En als het iets is waar ze uiteindelijk aan komt te overlijden wil ik dat ze een spuitje krijgt zodat ze niet hoeft te lijden.
kaatje-kim Geplaatst: 4 juni 2008 Geplaatst: 4 juni 2008 Jeetje wat kan dat toch zijn? Hopelijk knapt ze snel op door de medicatie die ze nu krijgt. Of andere medicijnen die ze gaat krijgen.
andremiranda Geplaatst: 4 juni 2008 Geplaatst: 4 juni 2008 Och wat erg! Zo in 1 keer, voel erg met met je mee!Ik zou me ook totaal geen raad weten. Sterkte en hopelijk komt er positief nieuws morgenvroeg. Ik duim hier voor je!
Margarita Geplaatst: 4 juni 2008 Geplaatst: 4 juni 2008 Goh wat erg! Ik hoop echtdat het goed komt. Ik leef echt met je mee. Heel veel sterkte!!
Micky Geplaatst: 4 juni 2008 Geplaatst: 4 juni 2008 Wat erg voor Snuffel en natuurlijk ook voor jou. Lijkt me hartstikke moeilijk als je nijn ziek is en ze weten niet waarom. Hopelijk komen ze er achter wat het kan zijn als ze de koppen bij elkaar steken. Sterke en ik hoop op positief nieuws morgenochtend. Nog niet na gaan denken over spuitjes. Ik ben nieuw op het forum maar konijnen zijn taaie beestjes dus ook met snuffel komt het goed!
Gast Xociquetzal Geplaatst: 4 juni 2008 Geplaatst: 4 juni 2008 :( bah wat naar.....sterkte..ik hoop dat alles goed komt met je nijntje...
The Email Female Geplaatst: 4 juni 2008 Auteur Geplaatst: 4 juni 2008 Ik hoop echt dat ze er snel achterkomen wat er met haar aan de hand is. Hoe kunnnen ze haar anders goed behandelen?Heeft iemand eerder zoiets meegemaakt?
Micky Geplaatst: 4 juni 2008 Geplaatst: 4 juni 2008 Nee, zou willen dat ik je kon helpen. Jij helpt ook iedereen hier op het forum (ook mij) dus ik hoop dat er snel iemand reageert die er meer van weet. Sterkte...
_Danielle Geplaatst: 4 juni 2008 Geplaatst: 4 juni 2008 Jeetje, wat erg zeg... Ik hoop dat ze erachter komen wat ze heeft zodat ze er snel weer boven op komt...
Petradhd Geplaatst: 4 juni 2008 Geplaatst: 4 juni 2008 Ach jee, dat is schrikken zeg :( Ik duim heel hard voor Snuffel, het moet gewoon goedkomen, dat moet. Al die koppelproblemen en nu dit... pfff.
The Email Female Geplaatst: 4 juni 2008 Auteur Geplaatst: 4 juni 2008 Ze zouden morgen naar huis mogen komen...
handschoen Geplaatst: 4 juni 2008 Geplaatst: 4 juni 2008 Sorry, ik heb ook geen idee, maar wil je wel graag sterkte wensen!Ik heb in je andere topic niet gereageerd, maar las wel steeds mee hoe het met de koppeling ging etc. Echt naar, gaat het zo goed en dan wordt ze opeens zo ziek! :(Ik hoop dat ze morgenochtend weer een beetje is opgepept!Veel sterkte voor Snuffel en ook voor jezelf!
The Email Female Geplaatst: 4 juni 2008 Auteur Geplaatst: 4 juni 2008 Ik vind het zo vreemd dat haar hartslag, ademhaling en temperatuur allemaal normaal zijn... De temperatuur is wel aan de lage kant en de hartslag en ademhaling iets verhoogd.Ik vond haar oogjes groot, volgens de dierenarts komt dat door de stress...Ik ben heel het internet aan het af stuinen maar kan niets vinden wat er op lijkt.
knaagjes Geplaatst: 4 juni 2008 Geplaatst: 4 juni 2008 allez zeg, wat een alarmerend bericht toch.ai komaan Snuffel, vooruit zeg!!!sterkte ginds hoor, dit moet echt wel goed komen
Choco en Nijntje Geplaatst: 4 juni 2008 Geplaatst: 4 juni 2008 Wat erg ! Ik duim mee voor Snuffel hoor !
Farfa Geplaatst: 4 juni 2008 Geplaatst: 4 juni 2008 Ik lees ook al de hele tijd mee met de spannende koppeling bij de Love Dokter, en nu gebeurt dit zomaar... Ik wens jou en Snuffel veel succes en sterkte... :(
maria Geplaatst: 4 juni 2008 Geplaatst: 4 juni 2008 Wat verschrikkelijk zeg, ik wens je heel veel sterkte.
Danja Geplaatst: 4 juni 2008 Geplaatst: 4 juni 2008 Ach meid wat erg!:( Zo ineens..en het ging net lekker met de koppeling enzo..ik hoop heel hard met je mee dat ze dr bovenop komt..ik heb er zelf geen ervaring mee, maar ik heb hier wel vaker gelezen van mensen die "ineens" een (deels) verlamd konijntje hebben gehad..soms ook door een verkeerde sprong..misschien dat er iets bekneld is geraakt. Maarja dat is allemaal giswerk...veel sterkte!
The Email Female Geplaatst: 4 juni 2008 Auteur Geplaatst: 4 juni 2008 Ze is helemaal slap... Maar ik heb wel haar kopje, pootjes en lijfje soms zien bewegen... Ook is ze over haar hele lijfje ongevoelig voor pijnprikkels.
Petradhd Geplaatst: 4 juni 2008 Geplaatst: 4 juni 2008 Dit doet me wel ergens aan denken, maar ik heb geen zin om te speculeren. Sowieso doet het me aan iets bij mensen denken, ik weet niet of dat ook bij konijnen voor kan komen. En ik denk dat de dierenartsen veel beter kunnen bedenken wat het is dan ik.Ik duim nog steeds voor Snuffel. Ik vind dit zo erg voor je :(
The Email Female Geplaatst: 4 juni 2008 Auteur Geplaatst: 4 juni 2008 Petra, zou je dat toch willen doen? Ik kan dan morgen vragen aan de dierenartsen of ze daar al aan gedacht hebben... Ze weten nu namelijk echt niet wat het is.Ik wil niet dat als Snuffel iets heeft wat niet behandeld kan worden ze nu moet lijden en strijden...
Aanbevolen berichten