chico Geplaatst: 28 mei 2008 Geplaatst: 28 mei 2008 ik ontdekte zaterdag bij zara een wormpje in een van haar keutels, even contact opgenomen met marlieke en die zei bel maandag even de da voor een kuurtje!zo gezegt zo gedaan heb van de da iverquantel gekregen en moest chico voor de zekerheid ook doen!nu hou ik al sinds maandag de keutels in de gaten maar ik heb tot nu 2 dode wormpjes ontdekt..moeten dat er niet meer zijn of is dat bij elk konijn weer anders omdat ik de foto´s heb gezien van de keutels van een konijn met wormpjesdus nu twijfel ik of het wel goed aanslaat... liefs van Chico, Zara en Chantal
Caroline Geplaatst: 28 mei 2008 Geplaatst: 28 mei 2008 Hm...eigenlijk moet je panacur gebruiken, geen iverquantel, want dat doodt niet alle soorten wormen. Dat verklaard misschien ook waarom er niet meer uitkomen?Dus even naar je DA bellen en panacur vragen.
chico Geplaatst: 28 mei 2008 Auteur Geplaatst: 28 mei 2008 dank je, net de da gebeld ze ging even overleggen moet over 30 min terugbellen...
bunny ranch chanty Geplaatst: 28 mei 2008 Geplaatst: 28 mei 2008 wel vloeibaar pancur 0.5 ml per kilo konijn.
Aanbevolen berichten