Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hoi,

mijn rammetje Donder heeft sinds gisteren een rood oogje. Er zit geen pus bij of iets dergelijks. Hij houdt het alleen iets meer dicht dan het andere oog. Verder ook niks aan te zien.

Wat kan ik het beste doen? Even afwachten?

Geplaatst:

hee,

dat heb ik gisteren ook bij mijn Nessa ontdekt!

Nu ik moet vanavond naar de DA en ga het ineens eens vragen

(deze morgend leek het opnieuw normaal te zijn)

maar mocht er al iemand eerder weten heo dat kan en wat je er aan kan doen...

Geplaatst:

aangezien het vanmorgend al beter was leek het mij idd geen spoed.

Nu ik moest toch vanavond naar de DA (ze krijgen hun eerste spuitjes) dus ga het ineens vragen. Want ze zat ongewoon stil voor haar doen dus ze zal het toch ambetant gevonden hebben.

Als ik meer weet zal ik morgen hier op reageren. :-)

Geplaatst:

OK, ik was vanmorgend ook opgelucht dat ze haar oogje niet meer sloot en dat het er minder rood uitzag. maar ik moet toch voor de spuitjes dus ga het ineens vragen, hoe dat kan komen en wat er aan te doen. Zal morgen meer kunnen zeggen ;-)

Geplaatst:

ik ben dus gisteren naar de DA geweest en heb er naar laten kijken. hij zag bovenaan het oog een beetje rood, maar niks om je zorgen over te maken.

Van wat het kan komen weet hij niet maar het was een beetje geirriteerd. zolang ik niet zag dat het echt ontsteekt moest ik mij geen zorgen maken, anders moest ik een oogzalfje komen halen.

Geplaatst:

Het is nu niet dat ik daar voor speciaal ben gegaan. Ik had paar weken geleden afspraak gemaakt voor hun inentingen en dat was dus gisteren. en nu dat ze dat oogje had heb ik dat ineens mee gevraagd.

Ben blij dat het niks is en nu weet ik ook wat ik moet doen indien het nog zo eens voorvalt.

Geplaatst:

Misschien heeft er gewoon iets in het oogje gezeten wat is gaan irriteren. Als ik iets in mijn oog heb zitten, een wimpertje bijvoorbeeld, en ik krijg het er niet zo uit, begint het ook te irriteren.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .