Sharon uit Nijmegen Geplaatst: 16 mei 2008 Geplaatst: 16 mei 2008 Kan iemand mij vertellen of een konijn een blaasontsteking kan krijgen van op het natte gras rondrennen?Hier thuis gaat nog al eens de discussie over wel of niet eruit laten na een flinke regenbui namelijk!Ik denk dat het niet veel kwaad kan, maar dacht het nu toch maar eens na te vragen.
kelly1986 Geplaatst: 16 mei 2008 Geplaatst: 16 mei 2008 een blaasontsteking krijg je normaal gezien door een bacterie...... en niet door de toch of nat gras ofzo.... nat gras zou me eerder niet goed lijken voor zijn darmen als ie ervan eet...
Sharon uit Nijmegen Geplaatst: 16 mei 2008 Auteur Geplaatst: 16 mei 2008 Ik dacht van het natte gras, dat kou op de blaas kan veroorzaken of zo?Zal er wel helemaal naast zitten dan, maar dacht dat ff navragen mischien wel slim was.
kelly1986 Geplaatst: 16 mei 2008 Geplaatst: 16 mei 2008 dat word idd in de volksmond veel gezegd... een kou op de blaas.. of op de toch staan etc....mijn oma zegt het ook altijd hihihihih! toch word een blaasontsteking echt veroorzaakt door een bacterie....
Sharon uit Nijmegen Geplaatst: 16 mei 2008 Auteur Geplaatst: 16 mei 2008 Oké thanks Kelly.Weer wat geleerd, zullen we maar zeggen!Daar ben ik tenslotte voor hier hé?
Aanbevolen berichten