Angel*** Geplaatst: 14 mei 2008 Geplaatst: 14 mei 2008 Shadow is net thuis na een castratie bij de dierenkliniekShadow heeft daar pijn bestrijding en een antibiotica prik gehad ik vroeg of die verder nog iets kreeg wat ik hem thuis moest geven en zij zeiden van niet klopt dit? Shadow is nog een beetje wazig en moet gelijk gaan eten dus ben benieuwd?Ook staat er in een brief die we mee kregen dat konijnen na castratie nog 6 weken vruchtbaar zijn klopt dit ook? bedankt!!
bunny ranch chanty Geplaatst: 14 mei 2008 Geplaatst: 14 mei 2008 nee na 2 weken kun je hem koppelen alleen is je voedster meschien zwanger dus ja dat word nog 30 dagen uit zitten zonder te koppelen.Hij moet vandaag gaan eten.Na de prik heeft ie meestal geen pijnstilling meer nodig.
anouk Geplaatst: 14 mei 2008 Geplaatst: 14 mei 2008 hey hey , die van mij allebij kregen ook geen pijn medicatie mee naar huis ,maar die zijn een nachtje moeten daar blijven ,kon wel bellen en halen indien het nog nodig was ,nrmaal is twee weken uit mekaar voldoende hoor ,na een castratie hij zal wel indd moeten gaan eten ja ,dus verwen hem maar lekker ,en ff in de gaten houden hoe dat gaat ,mar daarom ,mochten die van niet naar meteen naar huis ,eerst kijken of alles goed was en ze aten en daarna de dag erna pas naar huis ,dus dat vond ik zeer fijn .succes met shadow ,en verwen hem maar goed ,
Angel*** Geplaatst: 14 mei 2008 Auteur Geplaatst: 14 mei 2008 okee ja dat zou nog beter zijn inderdaad dan weet je tenminste zeker dathet goed gaat.Misschien is die nu nog wat suffig van de narcose en als die weer de oude is dat die dan wat gaat proberen te eten.Als die nou aan ze kontje gaat zitten is dat eigenlijk erg?
Angel*** Geplaatst: 14 mei 2008 Auteur Geplaatst: 14 mei 2008 haha ja inderdaag cindy moet sowieso afwachten wat angel gaat doen inderdaad !!
kelly1986 Geplaatst: 14 mei 2008 Geplaatst: 14 mei 2008 het kan zijn datie idd wat aan de wondjes gaat likken! let hierbij goed op dat e niet aan zijl balzakjes en dus hechtingen gaat knabbelen!!!! mijn beider heren hebben na castratie ook een prik met pijnstilling gehad en dit was voor beide heren voldoende! succes!
Angel*** Geplaatst: 14 mei 2008 Auteur Geplaatst: 14 mei 2008 OKee bedankt kelly zal er op letten:)Okee nou dan hopen we maar dat dit ook voldoende is omdat ik hier gelezen hebben dat als ze pijn hebben ze niet gaan eten.hij heeft tot nu toe ook niks gegeten en denk ook niet gedronken
anouk Geplaatst: 14 mei 2008 Geplaatst: 14 mei 2008 hij zal meschien nog ff tijsd nodig hebben om bij te komen van de narcose .
kelly1986 Geplaatst: 14 mei 2008 Geplaatst: 14 mei 2008 hij moet idd even bijkomen van de narcose en het ritje van en naar de dierenarts zal misschien ook de nodige indruk op m hebben gemaakt.... zorg dat ie voldoende tot zijn beschikking heeft en kan pakken waar ie zin in heeft.peterselie wil ook wel helpen om het eten weer te stimuleren
Angel*** Geplaatst: 14 mei 2008 Auteur Geplaatst: 14 mei 2008 okee ja hij heeft biks, hooi, water witlof en klein stukje bleekselderij is dat ook goed?ook heb ik voor de zekerheid een bakje water gegeven. En angel heeft net ineens blindedarm keuteltjes neergelegd is dat normaal rond dit tijdstip? is tog meestal smorgens?
bunny ranch chanty Geplaatst: 14 mei 2008 Geplaatst: 14 mei 2008 nee hoor die leggen ze de hele dag................
Angel*** Geplaatst: 14 mei 2008 Auteur Geplaatst: 14 mei 2008 ohhh okee nou weer wat geleerd dan... bedankt!!shadow heeft net wat hooi gegeten nog ni veel maar het is een start
kelly1986 Geplaatst: 14 mei 2008 Geplaatst: 14 mei 2008 hoe si het nu met shadow? is ie al lekker aant eten?
Angel*** Geplaatst: 14 mei 2008 Auteur Geplaatst: 14 mei 2008 heej kelly leuk dat je dat vraagt maar hij is inderdaad aan het eten begon met wat hooi en nu ook zelfs biks ik kan nog niet goed zien of die nou wat gedronken heeft maar neem aan van wel.ook heeft hij een stukje peen op want de witlof en bleekselderij wilde die nietdus gaat gelukkig goed:)
Angel*** Geplaatst: 14 mei 2008 Auteur Geplaatst: 14 mei 2008 Ja he ben erg blij nou nog spannend of er een nestje kom anders kan ik zeeindelijk gaan koppelen want daar kijk ik nu al zo lang naar uitis ook zo sneu he dat ze apart zitten vind het nou wel eens leuk om ze samen te hebben:)
anouk Geplaatst: 14 mei 2008 Geplaatst: 14 mei 2008 ja helaas ,daar zal je nog ff geduld mee moeten hebben ,dank aan vriend lief hihihihihiihh,nee grapje ,leuk is anders en je had het je natuurlijk heel anders voorgesteld
Angel*** Geplaatst: 14 mei 2008 Auteur Geplaatst: 14 mei 2008 haha ja indd neem et em nog steeds kwalijk hoor:((Had et me heel anders voorgesteld want anders gingen we nu na 2weken ze koppelen maar helaas moet dat uitgesteld worden:boxing:
anouk Geplaatst: 14 mei 2008 Geplaatst: 14 mei 2008 tja ,ik zou ook boos zijn hoor ,maar ja schiet je nu niks mee op he ,het is niet anders dus nog ff geduld ,en lekker shadow verwennen nu ff
kelly1986 Geplaatst: 14 mei 2008 Geplaatst: 14 mei 2008 super angel dat ie al lekker eet!!! gaat helemaal goedkomen met die kerel!! nu nog ff spannende dagen afwachtenen dan kan er hopenlijk gekoppeld worden!!
Angel*** Geplaatst: 14 mei 2008 Auteur Geplaatst: 14 mei 2008 Nee precies heb het geacepteerd misschien word het wel een leuke ervaring maar wel voor 1 x dan..!!!!!!!!Jaa sterke vent he:) ook al is die niet echt meer een kereltje vind mij vriend dan hahahij vind het maar zielig:judge:Jaa spannende dagen inderdaad......
Angel*** Geplaatst: 14 mei 2008 Auteur Geplaatst: 14 mei 2008 ik heb een krantje in shadow der wc'tje liggen maar ik hoor haar daar nu helemaal aan knabbelen en trekken. Misschien iemand andere idee om erin te leggen?
Loesah Geplaatst: 14 mei 2008 Geplaatst: 14 mei 2008 haha denk dat ze het leuk vind te scheuren maar ben ook wel benieuwd wat je er het beste in kan leggen..
Aanbevolen berichten