Lisa_Tessa Geplaatst: 12 mei 2008 Geplaatst: 12 mei 2008 Hoi! Ik ben nog niet heel lang op deze site maar het is heel handig dat ik er nu lid van ben want er is vanmiddag iets heel raars gebeurt.Mijn konijntje Tessa is gestoken door een bij in haar lip:(Er zat namelijk een bij in het gras en Tessa zat buiten in haar ren en ging er natuurlijk aan snuffelen en voor ik erbij was hing hij aan haar lipje, ze trok hem er zelf met haar pootjes af, ik heb haar toen meteen uit haar ren gehaald en er zat inderdaad een naaldje in haar lip:| Ik heb hem er toen meteen uitgehaald, haar lip is gelukkig niet dik. Maar moet ik nu met haar naar de dierenarts?:unsure: Groetjes Lisa
Caroline Geplaatst: 12 mei 2008 Geplaatst: 12 mei 2008 Is dat nu net gebeurt? Is haar lip opgezwollen?Als het net gebeurt is, zou ik even de DA opbellen en vragen wat je moet doen.
The Email Female Geplaatst: 12 mei 2008 Geplaatst: 12 mei 2008 Jee... ik heb net even info gezocht over bijensteken bij konijnen maar kan niets vinden voor je. Ik denk ook dat je het beste even de dierenarts kunt bellen.
kelly1986 Geplaatst: 12 mei 2008 Geplaatst: 12 mei 2008 ik ben heel benieuwd wat de dierenarts gaat zeggen!!! is altijd handige info!
Lisa_Tessa Geplaatst: 13 mei 2008 Auteur Geplaatst: 13 mei 2008 Is dat nu net gebeurt? Is haar lip opgezwollen?Als het net gebeurt is, zou ik even de DA opbellen en vragen wat je moet doen. Nee haar lipje is helemaal niet opgezwollen, er valt niets te zien!
Angel*** Geplaatst: 14 mei 2008 Geplaatst: 14 mei 2008 toch even de dierenarts bllen je weet maar nooit ben benieuwd
Aanbevolen berichten