Loesah Geplaatst: 19 mei 2008 Auteur Geplaatst: 19 mei 2008 Ik snap wat je bedoeld.Maar het is juist dat ik eerder verbetering zie. Zoals ik al zei heb ik het idee dat ze nu veel meer betrokken is bij haar kleintjes en niet meer de hele dag languit ligt. Dit ziet er lekker relaxed uit maar dat kunnen konijnen ook doen omdat ze pijn hebben ofzo (las ik). Of ze echt pijn had weet ik niet want ze eet en drinkt gewoon, ook voordat ik de eerste keer naa de DA ging. Ik probeer het zo objectief mogelijk te bekijken. Ik zorg ook dat elke dag de mesthoop schoon is zodat ik kan zien wat er gebeurd. Ik let echt wel goed op haar en heb mezelf voor genomen dat als ze weer bloed heeft toch meteen te bellen.
Danja Geplaatst: 19 mei 2008 Geplaatst: 19 mei 2008 Maar je ziet niet altijd als er wat mis is. Mijn Moos bleek longontsteking te hebben, een fikse, heeft daar dus al even mee gelopen zonder dat ik iets aan hem merkte, hij at goed, hij was vrolijk en actief. Op een ochtend kom ik bij hem, ziet ie stil, wil bijna niets meer eten en 's avonds is hij overleden..Maar het is natuurlijk jou konijn...dus het is jouw keuze...
YvonneH Geplaatst: 19 mei 2008 Geplaatst: 19 mei 2008 Hopelijk gaat zo dan snel beter haar, succes iig!
Aanbevolen berichten