Loesah Geplaatst: 14 mei 2008 Auteur Geplaatst: 14 mei 2008 omdat de ontlasting van mijn voedster nog steeds niet goed is, en ze toch wel af en toe bloedverlies heeft, heb ik morgen een afspraak bij de da. Ik kon de kleintjes thuis laten omdat ze al groot genoeg zijn. Ik hoop dat het meevalt..Mja ze eet en drinkt gelukkig nog wel
The Email Female Geplaatst: 14 mei 2008 Geplaatst: 14 mei 2008 Fijn dat je morgen terecht kan! Succes alvast.
kelly1986 Geplaatst: 14 mei 2008 Geplaatst: 14 mei 2008 succes! ik ben beneiuwd en hoop dat het meevalt of goed te behandelen is! succes
Loesah Geplaatst: 14 mei 2008 Auteur Geplaatst: 14 mei 2008 jaa bedankt! ik hoop ook dat het mee valt.. Het is allemaal een beetje dubieus.. ze eet en drinkt goed, is nog steeds knuffelig.. zorgt goed voor haar kleintjes.. maar haar ontlasting is niet goed en verliest bloed.. dus ik weet niet wat ik er van moet denken..ben wel benieuwd morgen..
Loesah Geplaatst: 15 mei 2008 Auteur Geplaatst: 15 mei 2008 dank je wel! haha ja vanmiddag 15:10 dus spannend...
Bica Geplaatst: 15 mei 2008 Geplaatst: 15 mei 2008 succes straks bij de da .. hoop dat het allemaal mee gaat vallen ...gelukkig eet en drinkt ze wel normaal ... dat is dan toch weer mooi mee genomen ... kga het hier in de gaten houden .. ben wel benieuwd wat het hun zou kunnen wezen ...
Wolletje Geplaatst: 15 mei 2008 Geplaatst: 15 mei 2008 Lees dit nu pas allemaal Heel veel succes vanmiddag, en ik ben benieuwd!
Loesah Geplaatst: 15 mei 2008 Auteur Geplaatst: 15 mei 2008 dank je! ik hou jullie op de hoogte, jij ook sterkte Wolletje
Loesah Geplaatst: 15 mei 2008 Auteur Geplaatst: 15 mei 2008 Nou ben eindelijk geweest.. DA heeft haar helemaal nagekeken. De poep was geen reden tot alarm dus dat viel mee. Nou heb ik goed en minder goed nieuws..Het minder goede nieuws is dat het haar baarmoeder is..Het goede nieuws is dat deze nog open is en behandeld kan worden met antibiotica. Ik moet het 2 maal daags toedienen. Daarnaast heb ik nog een spuitje mee gekregen met wat anders erin.. ik geloof tegen eventuele pijn omdat ze dus echt moet blijven eten enz. Ook kwam er bijna geen melk meer uit haar tepels.. ik weet niet of dit normaal is? (kindjes zijn 3,5 week)Daarnaast is het gebit nagekeken, deze was helemaal goed. En het liggen wat ze de hele dag doet is niet goed, ze zou wel wat actiever moeten zijn ondanks het warme weer, want ze ligt de hele dag languit in haar hok behalve als ze gaat eten of drinken ofzo. Maarja ze moet dus zaterdag een stuk beter zijn anders moet ik bellen en dan moet er een echo gemaakt worden..
YvonneH Geplaatst: 15 mei 2008 Geplaatst: 15 mei 2008 Jeetje, maar goed dat je gegaan bent! Succes verder!
Bica Geplaatst: 15 mei 2008 Geplaatst: 15 mei 2008 jee, nu maar hopen dan dat het snel aanslaat ... zou dit geen kwaad kunnen voor der jongen ... ?? Moet je die nu gaan bijvoeren ofzo .. ??
Loesah Geplaatst: 15 mei 2008 Auteur Geplaatst: 15 mei 2008 daar heeft ze niks over gezegt.. mja ik zei wel tegen haar dat de kleintjes al mee eten af en toe en een beetje mee knabbelen van het hooi. Maar ze had het idee volgens mij dat ze al niet veel meer dronken want kwam (bijna) geen melk uit haar tepels..mja Belle heeft net een spuit gehad bij de DA.. maar nou twijfel ik of ik vandaag al zelf die antibiotica bij moest geven.. omdat ze dus vandaag al die spuit gehad heeft.. denk neit dat ik dan nu al moet beginnen met dat bijgeven.. of wel? Iemand ervaring?
YvonneH Geplaatst: 15 mei 2008 Geplaatst: 15 mei 2008 Als je het niet zeker weet zou ik gewoon nog even bellen (is mij ook wel eens gebeurd)
Loesah Geplaatst: 15 mei 2008 Auteur Geplaatst: 15 mei 2008 nja ze zei 2 maal daags tot het op is.. ja.. misschien vandaag vast 1 keer omdat de dag al half voorbij is..en dan morgen ochtend en eind van de middag..
Bica Geplaatst: 15 mei 2008 Geplaatst: 15 mei 2008 meestal geven ze een spuit omdat dat sneller werkt .. vaak is dit ook voldoende voor de eerste dag maar ik zou het zekere voor het onzekere nemen en toch ff bellen ...je hoeft je dan geen zorgen meer te maken hierover ...
Loesah Geplaatst: 18 mei 2008 Auteur Geplaatst: 18 mei 2008 Het gaat niet goed..Donderdag heeft Belle een spuit gekregen.. en ik dacht even dat het beter ging..vanmorgen vond ik helaas weer veel bloed :( Ik heb er een foto van gemaakt maar zal die niet hier plaatsen, mocht iemand het interressant vinden of het willen zien om er een oordeel over te geven dan hoor ik het graag!
Caroline Geplaatst: 18 mei 2008 Geplaatst: 18 mei 2008 Loesah, je moet echt met spoed naar de DA in dat geval hoor...er is iets niets pluis...dat weet je zelf ook wel denk ik...
Loesah Geplaatst: 18 mei 2008 Auteur Geplaatst: 18 mei 2008 mja ik weet ook niet. k begin ook te twijfelen of het echt niet van de jongen af kan komen.. ik weet het niet.. er ligt wel een plasje bloed.. geen mega grote plas ofzo.. ja kan het moeilijk uitleggen maar volgens mij is het bloed en niet donkere urine ofzo.. mja ik weet niet hoe het verschil er uit ziet..
Caroline Geplaatst: 18 mei 2008 Geplaatst: 18 mei 2008 Plaats dan gewoon de foto hier even, als we urine kunnen uitsluiten,moet je echt naar de DA...
Loesah Geplaatst: 18 mei 2008 Auteur Geplaatst: 18 mei 2008 (aangepast) oke ik ga hem even opnieuw uploaden wat bestandsformaat is nog te groot.. heb trouwens net even nieuwe foto's gemaakt en het ziet er wel echt uit als bloed...:(:(:( komt eraan... 18 mei 2008 aangepast door Loesah
Loesah Geplaatst: 18 mei 2008 Auteur Geplaatst: 18 mei 2008 Mensen met een zwakke maag, of die niet tegen bloed kunnen.. ff weg klikken aub!
Caroline Geplaatst: 18 mei 2008 Geplaatst: 18 mei 2008 Ik kan je verzekeren dat dat GEEN rode urine is...DA bellen hoor... en vragen of hij email heeft ,dat je die foto mag doorsturen...
Aanbevolen berichten