Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb een probleem!

mijn voedster heeft bloed verloren.

Ze heeft 3 weken geleden jongen gekregen en ik zag net wat bloed vlakbij de mesthoop liggen. Het kan zij dat ze dit al eerder ook gehad heeft (bloedverlies) maar toen kon het ook hele donkere unrine zijn, dacht ik toen.

Maar omdat ik nu bloed op haar pootje zag, dacht ik OHNEE!!

wat moet ik doen?

• Reacties 102
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

Ik heb geen idee.. Als je voedster echt bloed verliest, lijkt het mij wel ernstig, maar ik heb dr ook totaal geen ervaring mee. Misschien kun je eventjes de reacties van anderen afwachten, maar anders zou ik toch voor de zekerheid naar de dierenarts gaan.

Geplaatst:

Mijn voedster heeft 2 weken geleden ook bloed verloren. Eerst bijv; 10 druppel urine en 1 bloed druppel. Na 3 uur was het puur bloed. Dus wij snel naar een vervangende Dierenarts, die zei dat het een blaasonsteking was. Daarna hebben wij een medicijn gehad, die hielp perfect, na 5 dagen moesten we stoppen. Een week daarna -dus vorige week- begon het weer. Nu alleen zonder bloed.

En het was bij elke pas/sprong dat ze zette een druppel urine.

Net of ze incontinent werd. :s.

Maar het is nu weer minder/gestopt.

Geplaatst:

ik kon net zo 1 2 3 geen wond zien en ze gedraagd zich ook niet anders dan anders.. springt gewoon nog overal op enz

mja.. ik zal zo nog eens bij haar gaan kijken.. want heb net de mesthoop en alles eromheen schoongemaakt (waar ik dus een beetje bloed had gezien) dan kan ik zien hoe en wat!

Geplaatst: (aangepast)

ik kijk net op de site van de DA wat als spoed aan te merken valt.. en daar stond dit:

sorry kan de tekst hier niet invoegen,

maar er staat dat het geen spoedgeval is maar wel contact op moet nemen met de da.. maarja die is pas weer dinsdag open...

aangepast door Loesah
Geplaatst: (aangepast)

ik heb net gebeld,