pieter Geplaatst: 8 mei 2008 Geplaatst: 8 mei 2008 ik ging net nog even bij me konijnen kijken en me oma konijn zit vanaf vanmiddag al onder het hok maar ik dacht eerst dat ze dat voor de warmte deed maar toen ik net ging kijken zat ze ze er nog onder en het is nu toch al wat afgekoelt dus haalde ik haar onder het hok vandaan maar toen schrok ik met rot haar hooft is helemaal naar links gedraait ook als ze loopt net alsof het niet meer goed kan door iets heel gek weet iemand wat het is of waardoor het komt
_Danielle Geplaatst: 8 mei 2008 Geplaatst: 8 mei 2008 Ik zou als ik jou was morgenvroeg meteen de dierenarts bellen! Dit klinkt niet goed...
charlotte Geplaatst: 8 mei 2008 Geplaatst: 8 mei 2008 Daar ben ik het helemaal mee eens! Naar de dierenarts first thing morgen ochtend!
_Danielle Geplaatst: 8 mei 2008 Geplaatst: 8 mei 2008 Oké, goed zo. Ik hoop dat 't allemaal goed komt met je nijntje!
Sharon uit Nijmegen Geplaatst: 8 mei 2008 Geplaatst: 8 mei 2008 Succes morgen Pieter.Laat je even wat weten als je geweest bent? Groetjes van mij,
Danja Geplaatst: 8 mei 2008 Geplaatst: 8 mei 2008 Inderdaad naar de da! Wie weet is het wel E.cuniculi of een midden oor ontsteking...
mintaka Geplaatst: 8 mei 2008 Geplaatst: 8 mei 2008 dat klinkt inderdaad als e. cuniculi of een oorontsteking...ik zou in elk geval toch wat info inlezen over e. cuniculi als je daar nog niet meer vertrouwd bent, want veel dierenartsen kennen dat niet, en er is aangepaste medicatie voor nodig!
Sammy1 Geplaatst: 8 mei 2008 Geplaatst: 8 mei 2008 Het zou ook nog 'gewoon' darmproblemen kunnen zijn, bij de laatste keer dat Sammy het had 'ging ook alles scheef'. Dus maar hopen dat het niet ernstig is.
The Email Female Geplaatst: 9 mei 2008 Geplaatst: 9 mei 2008 Ben je al bij de dierenarts geweest? Hoe is het nu met oma?
L.konijn Geplaatst: 9 mei 2008 Geplaatst: 9 mei 2008 Hoe gaat het met je oma konijn en wat zei de DA?
Heleen Geplaatst: 9 mei 2008 Geplaatst: 9 mei 2008 Hey hoe is het nu met het konijn? Al bij de DA geweest??
pieter Geplaatst: 9 mei 2008 Auteur Geplaatst: 9 mei 2008 (aangepast) nou ik kwam vanochtend beneden en ging gelijk bij me konijnen kijken en toen was het weer helemaal over.ik ben dan ook niet naar de dierenarts geweestmaar ik hou er nou wel goed in de gatenen als het toch weer terug komt ga ik heel snel naar de dierenarts. 9 mei 2008 aangepast door pieter
The Email Female Geplaatst: 9 mei 2008 Geplaatst: 9 mei 2008 Als het E.nuculi zou zijn kunnen konijnen betere en slechtere dagen hebben.Ik raad je toch aan om oma even te laten controleren door de dierenarts.
pieter Geplaatst: 9 mei 2008 Auteur Geplaatst: 9 mei 2008 Ja dat kan ik misschien toch beter doen. Maar weet iemand ook of E.nuculi besmettelijk is.
chacha Geplaatst: 9 mei 2008 Geplaatst: 9 mei 2008 Jep E.Cuniculi is besmettelijk.Wat info:E. cuniculi Encefalitozoon cuniculi Encefalitozoon cuniculi de parasiet
mintaka Geplaatst: 9 mei 2008 Geplaatst: 9 mei 2008 wel besmettelijk voor andere konijnen, niet voor mensen (tenzij mensen met een zeer verzwakte weerstand door bijvoorbeeld AIDS)
The Email Female Geplaatst: 9 mei 2008 Geplaatst: 9 mei 2008 Als het echt EC blijkt te zijn kun je het beste je andere konijnen ook meteen met Panacur behandelen.Maar misschien is het iets heel anders, vandaar dat je het beste even naar de dierenarts kunt gaan.
Dommel Geplaatst: 15 mei 2008 Geplaatst: 15 mei 2008 Nog nieuws aan het front? Of gaat het nog steeds goed?
Sharon uit Nijmegen Geplaatst: 15 mei 2008 Geplaatst: 15 mei 2008 Daar was ik eigenlijk ook wel benieuwd naar.Het klonk toch niet echt best vond ik, dus .....?
Aanbevolen berichten