Angel*** Geplaatst: 8 mei 2008 Geplaatst: 8 mei 2008 Mijn voedster angel zit ineens constant te niesen.Als of er iets in der neus zit en dat zij dat eruit wil hebben:SIk zie geen wit snot ofzo. Wat moet ik hiermee doen? Ook doet ze net ineens in mijn slaapkamer plassen?doet ze anders nooit:SWe hebben ook wel een rammetje nog apart zitten maar die komt in mijn kamer nooit.waarom doet ze dit ineens? iemand tips
Angel*** Geplaatst: 8 mei 2008 Auteur Geplaatst: 8 mei 2008 wil iemand reageren ik zie nu ook echt in rechter neusgaatje wit snot zitten :O
MichelleloveElmo Geplaatst: 8 mei 2008 Geplaatst: 8 mei 2008 Ik kan je niet helpen sorry. DA bellen is het enige wat ik kan bedenken wand ikweet het ook niet
Konijnenvrouwtje Geplaatst: 8 mei 2008 Geplaatst: 8 mei 2008 Ik zou naar da gaan en antibiotica halen, ik ga niet teveel op de details in daar is een da voor, maar ga snel een kuurtje halen, en denk erom het is hoogstwaarschijnlijk besmettelijk.
Angel*** Geplaatst: 8 mei 2008 Auteur Geplaatst: 8 mei 2008 morgen ga ik dierenarts!maar hoe komt een nijntje eraan?Ze doet het verder niet als ze ligt alleen als ze zit.
Konijnenvrouwtje Geplaatst: 8 mei 2008 Geplaatst: 8 mei 2008 Ze doet het verder niet als ze ligt alleen als ze zit. Dat is misschien toeval, zoals ik nu kan oordelen heeft ze gewoon snot.
Konijnenvrouwtje Geplaatst: 8 mei 2008 Geplaatst: 8 mei 2008 Dat is misschien toeval, zoals ik nu kan oordelen heeft ze gewoon snot.alleen als ik afga opwat jij zegt niezen en wit uitvloeisel
Angel*** Geplaatst: 8 mei 2008 Auteur Geplaatst: 8 mei 2008 okee, nou ik hoop dat ze iets krijgt dat het snel over gaat
kelly1986 Geplaatst: 8 mei 2008 Geplaatst: 8 mei 2008 ik ben het miriam eens dat dit beestje gexzien moet worden door een dierenarts!zoals je verteld klinkt het idd als snot... en als je daar niet op tijd bij bent dat dit overgaan in een chronische vorm.
Angel*** Geplaatst: 9 mei 2008 Auteur Geplaatst: 9 mei 2008 okee bedankt!vanmiddag om tien voor half 2 een afspraak dus hoop dat we dan iets krijgen dat het over gaat!!maak me wel btj zorgen..:(
Angel*** Geplaatst: 9 mei 2008 Auteur Geplaatst: 9 mei 2008 het valt op zich mee zei die hij vond het goed dat we toch gekomen waren want het kan ook uit zich zelf binnen 2dagen over gaan.heb toch wel antibiotica gekregen voor de zekerheid.baytril 1 maal per dag 0.4 ml en dat 10 dgnVerder zei die dat ze goed gezond was longetjes en de maagje alles was verder goed en ze woog 1.4kg
Aanbevolen berichten