lisjelotje Geplaatst: 27 april 2008 Geplaatst: 27 april 2008 Ik zat net in de tuin en ik zag dat ons vrouwtjeskonijn een nat oog had, pus eromheen enzo wat kan dit zijn ? we gaan denk van de week sowieso naar de da als het nog niet over is maar iemand een idee wat het zou kunnen zijn ? Groetjes Lise
The Email Female Geplaatst: 27 april 2008 Geplaatst: 27 april 2008 Misschien een traanoog? Even googlen voor plaatjes om te zien of het erop lijkt?
kelly1986 Geplaatst: 27 april 2008 Geplaatst: 27 april 2008 ze kan een ontstoken oog hebbben. dat kan door verschillende oorzaken komen;- een tandprobleem,- snot,- of een "gewone"oog infectie door bijvoorbeeld een irritatie. het is zaak dit oogje schoon te maken met afgekookt en afgekoeld water of met afgekoelde kamille thee.daarnaast moet je er zeker maandag mee naar de dierenarts om het oog te laten behandelen.
Loesah Geplaatst: 27 april 2008 Geplaatst: 27 april 2008 ik heb dat ook gehad bij een konijn! later bleek dat hij een gasbal had, maar waarom hij dan een traanoog had? ik zou er even mee langs de DA gaan.
Aanbevolen berichten