Mutsie Geplaatst: 29 april 2008 Geplaatst: 29 april 2008 Ik zou als ik jou was toch wel naar de DA gaan, anders bel je eerst even naar je da om te vragen of het nodig is
xHann Geplaatst: 29 april 2008 Geplaatst: 29 april 2008 Dat neusje, nee, dat lijkt me niet in orde. Dat lijkt erg nat? Dat zevenblad noemen ze hier 'hanepoten', erg hardnekkig onkruid met van die woekerende wortels..
The Email Female Geplaatst: 29 april 2008 Geplaatst: 29 april 2008 Misschien kan je voor de zekerheid toch even naar de dierenarts gaan?
EllaBellaah Geplaatst: 30 april 2008 Auteur Geplaatst: 30 april 2008 Het is eigenlijks sinds vandaag weer een beetje over. Maar ik wil graag weten hoe ik zoiets voor de volgende keer van voorkomen. @ xHann: Het was niet nat, alleen opgedroogde snotjes. @ merelvandijke: DANKJEEE:D!
kelly1986 Geplaatst: 1 mei 2008 Geplaatst: 1 mei 2008 ben ej er nu wel of niet mee naar de dierenarts geweest?
Marlieke en nijntjes Geplaatst: 1 mei 2008 Geplaatst: 1 mei 2008 minou heeft dat hier ook. Het is zeker weten bij haar niet snot of iets dergelijks, maar viezigheid omdat ze zo'n platsnoetje heeft wordt het snel vies.Maar bij die van jou kan ik het niet zo goed beoordelen, zijn dr oogjes wel mooi schoon? en dr pootjes, wast ze dr neus vaak?
tijgertje Geplaatst: 1 mei 2008 Geplaatst: 1 mei 2008 tijgertje heeft dat hier ook weleens gehad alleen was het verder ook niks ben dr mee naar de dierenarts en alles geweest...die zei dat het waarschijnlijk gewoon door de toch kwam,dus ik de oorzaak opgezocht en nu heeft hij da dus niet meer
EllaBellaah Geplaatst: 2 mei 2008 Auteur Geplaatst: 2 mei 2008 Ik ben dr uiteindelijk niet mee naar de dierenarts geweest omdat het ineens de volgende dag over was. @ Marlieke en nijntjes: Ze heeft eigenlijk een beetje een bol hoofdje dus weet niet of het daar aan kan liggen? Alles is mooi schoon, dr oren, ogen, pootjes, mooie vacht enz. @Tijgertje: Kan het ineens komen door tocht? Want bij mij zitten ze al bijna 3 jaar op dezelfde plek. Lijkt me sterk dat ze nu ineens last er van krijgt. Er zit wel een gangetje tussen ze huizen in, en de wind die uit het gangetje komt waait recht hun hok in. Maar er zit een poort voor die altijd dicht is. Dus last kunnen ze er niet van hebben.
Aanbevolen berichten