Stampertje02 Geplaatst: 19 april 2008 Geplaatst: 19 april 2008 Hallo allemaalkan iemand mijn nog helpenik weet niet meer wat ik moet doenstampertje heeft parasieten in zijn koppiehij is door de dierenarts al een paar keer behandelden donderdag leek er verbetering in te komen,hij ging weer staanen huppelde al weer wat ronden de dierenarts was heel tevreden dus de behandeling bleek aan te slaanmaar sinds vrijdag is het helemaal mishij heeft vrijdagavond bij de dierenarts zijn behandelingen weer gehadmaar hij wil nu niet meer staan kan die ook niet valt dan meteen weer ommoet heel veel moeite doen om met een spuit een wortelhapje binnen te brengen bij hem en water,en de dierenarts heeft vrijdag gezegt van als tie maandag nog niet op zijn poten staat en er geen verbetering in zit moet ik hem laten inslapen ik ben ten einde raad hou zoveel van stampertje
kelly1986 Geplaatst: 19 april 2008 Geplaatst: 19 april 2008 waarschijnlijk heeft jou konijn een besmetting met de ecunniculie parasiet!!!langdurige behandeling met panancur is daartbij van groots belang!! veel dierenartsen zijn van deze behandling niet op de hoogte!! het is daarom van belang dat je hiermee gaat behandelen en misschien een dierenarts zoekt die wel goed op de hoogte is van deze behandeliong!! succes met stampertje!!!!
The Email Female Geplaatst: 19 april 2008 Geplaatst: 19 april 2008 Misschien kun je even rondbellen met de dierenartsen bij jouw in de buurt? Zoek er een die bekend is met de ecunniculie parasiet en behandeling met Panacur.
Aanbevolen berichten