dinges Geplaatst: 19 april 2008 Geplaatst: 19 april 2008 hallo ik weet niet of deze vraag ook al ergens gesteld is er staan er zoveel dat ik het niet kon vindener stond een plastic tas in de kamer die ik meewilde nemen ergens heenmijn konijntje lief hoorde ik eraan graven dus gelijk de thuis weer weggezetnu zie ik dat er wel wat kapotte plekjes inzitten door het graven, maar misschien heeft ie ook wel een heel klein beetje plastic per ongeluk opgegeten ?en als dat zo is kan een heel klein beetje dan erg kwaad of word dat misschien toch wel mee uitgescheidenof wat kan ik dan het beste doen ?ik hoor het graag van julliealvast bedankt groetjes inge
mintaka Geplaatst: 19 april 2008 Geplaatst: 19 april 2008 Savannah had onlangs ook de genoegens ontdekt van het spelen met een plastic zakje :blink:Ik heb het in de gaten gehouden, maar ze lijkt nergens last van te hebben gehad. Gelukkig.
ZaZa Geplaatst: 19 april 2008 Geplaatst: 19 april 2008 Hier ook hoor...Kijk maar een in het fotohoekje waar Flo mee loopt.Niet dat dat zijn dagelijkse kostje is, maar toch... Nu met het verbouwen van de tuin, zijn we al menig zak ophoogzand tegengekomen dat vakkundig open gemaakt was..maar ze hebben nergens last van..
dinges Geplaatst: 20 april 2008 Auteur Geplaatst: 20 april 2008 oke keibedankt allemaal !ja ik merk er ook niks aan maar ja heb al paar konijntjes verloren terwijl ik ze altijd goed op hun gedrag check dus ik ben dan zo bang dat ik iets over het hoofd zie en dat het dan weer fout gaatmaar ik zal het zeker in de gaten blijven houdenbedankt
Aanbevolen berichten