Vlek ik hou van je!!!!! Geplaatst: 25 april 2008 Auteur Geplaatst: 25 april 2008 het heeft allemaal geen zin meer wat jullie zeggen hij is gisteren nacht dood gegaan
anouk Geplaatst: 25 april 2008 Geplaatst: 25 april 2008 dan heeft hij het nog lang volggehouden vind ik ,en zal het beestje ook wel geleden hebben als je niet gedwangvoerd hebt ,en dus verhongerd .heel heel zielig ,en erg triest
Petradhd Geplaatst: 25 april 2008 Geplaatst: 25 april 2008 Arme Vlek :( Weet je nu ook wat er aan de hand was? Want ik begreep dat hij wel weer was gaan eten.
Vlek ik hou van je!!!!! Geplaatst: 25 april 2008 Auteur Geplaatst: 25 april 2008 ja een beetje en appelmoes maar hij kon gewoon niet meer zij mijn ma
merelvandijke Geplaatst: 25 april 2008 Geplaatst: 25 april 2008 tsja, had je nou maar gedwangvoert... je kan je dierenarts hartelijk bedanken hoor :((
Petradhd Geplaatst: 25 april 2008 Geplaatst: 25 april 2008 Ja. Lekker zo'n dierenarts :((Volgende keer toch maar naar een andere gaan!
anouk Geplaatst: 25 april 2008 Geplaatst: 25 april 2008 of naar de vele vele adviezen ;luisteren die er gegeven zijn ,maar helaas is achteraf ,kan je niks meer aan veranderen .
Petradhd Geplaatst: 25 april 2008 Geplaatst: 25 april 2008 Tja, het blijft moeilijk he? Wat doe je, ga je af op wat je op internet leest op Ć©Ć©n of ander forum (wat vaak toch wordt afgeraden omdat er zoveel onzin te lezen is op het internet) of ga je af op wat een dierenarts zegt (die er voor naar de universiteit is geweest)? In dit geval was het beter geweest om naar ons te luisteren, en weet die dierenarts ondanks zijn studie niet waar hij mee bezig is op het gebied van konijnen. Maar aan de andere kant is het ook niet geheel onbegrijpelijk dat dit meisje naar de DA heeft geluisterd, en ze zal ook veel verdriet hebben nu. Dus de toonzetting mag wat mij betreft wel een beetje vriendelijker, het is al erg genoeg zo :(
kelly1986 Geplaatst: 25 april 2008 Geplaatst: 25 april 2008 maar ook als je wat verder kijkt dan alleen deze website en dit forum zul je op geen enkel konijnen site tegen komen dat dangvoeding slecht is voor je konijn.....
xHann Geplaatst: 25 april 2008 Geplaatst: 25 april 2008 Sterkte, met het verlies van Vlek. Ik snap, dat het moeilijk is om te kiezen tussen het advies van je DA en advies van een forum. Ik geloof in ieder geval wel dat je er veel aan hebt gedaan om hem er door heen te helpen. Wat ik, als ik jou was, wel zou doen is naar de DA gaan en hem vertellen wat je er van vind. Misschien ook vragen, wat nu precies de reden is waarom je niet mag dwangvoeren..
Danja Geplaatst: 25 april 2008 Geplaatst: 25 april 2008 Nouja ik vind het wel heel koppig om je dierenarts te volgen terwijl er op dit forum waar veel mensen met ervaring zitten zeggen dat je wel moet dwangvoeden, dat andere mensen dierenartsen hebben die allemaal WEL zeggen dat je moet dwangvoeden. Je kan dan natuurlijk wel meer informatie gaan zoeken en voor de zekerheid eens een andere da raadplegen, ook dat is hier geadviseerd..
charlotte Geplaatst: 25 april 2008 Geplaatst: 25 april 2008 Wat zielig om te horen dat Vlek is overleden. Veel sterkte met je verlies meis.
Petradhd Geplaatst: 25 april 2008 Geplaatst: 25 april 2008 Danja: deze meid is pas 10. Hoeveel mag je daarvan verwachten? Je kunt haar hier niet verantwoordelijk voor houden.
anouk Geplaatst: 25 april 2008 Geplaatst: 25 april 2008 ben ik niet helemaal met je eens petra ,haar ouders spelen hier ook een rol in he ,en tegenwoordig is een kind van tien toch verstandig genoeg ,als je hier om raad kan komen vragen ,kan je de adviezen ook opvolgen maar goed dat is een disqussie die niet verder met vlekje te maken heeft ,en zoals al eerder gezegd het beestje is dood jammer genoeg .dus weinig zin,er heeft ook niemand gezegd dat ze er geen verdriet van zal hebben en erg is het zeker ,maar had meschien wel voorkomen kunnen worden
Petradhd Geplaatst: 25 april 2008 Geplaatst: 25 april 2008 Je slaat de spijker op zijn kop Anouk: de ouders spelen ook een rol.
Sammy1 Geplaatst: 25 april 2008 Geplaatst: 25 april 2008 In en in triest. Kom je naar een forum voor raad, die je ook krijgt, heel veel zelfs en dan nog niet luisteren. Arme Vlek. Veel sterkte met het verlies en ik hoop dat je met eventuele andere huisdieren voortaan naar een andere DA gaat...
Heleen Geplaatst: 25 april 2008 Geplaatst: 25 april 2008 Aah jeetje wat zielig dat vlek alsnog overleden is! Ik begrijp dat dit heel moeilijk voor je is en je voor jouw idee het beste hebt gedaan. Ik zal als ik jou was nooit meer naar die dierenarts gaan, want als je wel had gedwangvoerd had hij misschien nog geleeft. Maar goed dat is achteraf, hij is er helaas niet meer. Sterkte meisje met dit verlies!
Sharon uit Nijmegen Geplaatst: 25 april 2008 Geplaatst: 25 april 2008 Vindt dit heel erg om te horen al hadden de meeste er al een hard hoofd in dat het goed zou aflopen.Jammer dat het op deze manier is afgelopen, mischien dat de volgende keer advies wel opgevolgd gaat worden.Lieve vlek, speel maar lekker op de regenboogbrug. Groetjes van mij,
Danja Geplaatst: 25 april 2008 Geplaatst: 25 april 2008 Ik vind ook zeker dat de ouders hier een rol in spelen. Maar als je niet in staat bent om advies te lezen, en dat op te volgen, zoals concreet advies van bel een andere da. Waarom vraag je dan advies? Dus ik denk dat als iemand advies kan vragen, die het ook aan kan nemen. En iemand van 10 moet je ook niet onderschatten.Maar dit is denk ik niet de plek voor een discussie. Dit neemt niet weg dat ik denk dat ze het goede voorhad met Vlek, en dat ze heel verdrietig is. Meid, ik wens je dan ook heel veel sterkte!
Vlek ik hou van je!!!!! Geplaatst: 26 april 2008 Auteur Geplaatst: 26 april 2008 en ik ben nu 11en allemaal dankjewel voor het troosten
Vlek ik hou van je!!!!! Geplaatst: 26 april 2008 Auteur Geplaatst: 26 april 2008 maar het troosten helpt toch niks want hij is er nu gewoon niet meer!!!!!!
Loesah Geplaatst: 26 april 2008 Geplaatst: 26 april 2008 In ieder geval sterkte met het verlies van Vlek! en voor de rest, ik denk dat als je nog zo jong bent en jullie zo een advies geven je dat wel geloofd en wat mee wil doen, maar als je ouders of de DA met volle overtuiging zeggen dat je niet moet dwangvoeden wat moet je dan nog geloven? Als je wat ouder bent weet je wel beter maar op die leeftijd.. maargoed dat is mijn mening..
pol&kik Geplaatst: 27 april 2008 Geplaatst: 27 april 2008 In ieder geval sterkte met het verlies van Vlek! en voor de rest, ik denk dat als je nog zo jong bent en jullie zo een advies geven je dat wel geloofd en wat mee wil doen, maar als je ouders of de DA met volle overtuiging zeggen dat je niet moet dwangvoeden wat moet je dan nog geloven? Als je wat ouder bent weet je wel beter maar op die leeftijd.. maargoed dat is mijn mening..ben ik helemaal met je eens.je bent natuurlijk heel erg jong, heel veel sterkte er mee, arme meid!
Aanbevolen berichten