Vlek ik hou van je!!!!! Geplaatst: 16 april 2008 Geplaatst: 16 april 2008 :((:bunny1::poot:mijn konijntje zit stil in een hoekje van zijn hok ... wat zou dat kunne zijn???
Danja Geplaatst: 16 april 2008 Geplaatst: 16 april 2008 Eet het konijntje nog? Zit ie al lang stil? Als een konijtnje stil zit in de hoek van zijn hok heeft ie waarschijnlijk pijn, maar het is nooit een goed teken! Je kunt beter de dierenarts raadplegen!
merelvandijke Geplaatst: 16 april 2008 Geplaatst: 16 april 2008 hoelang zit hij daar al?ligt hij languit of niet?hoor je hem knarsetanden?en het belangrijkst: eet hij nog? bied hem iets van zijn lievelingseten aan, als hij echt niet wil eten zo snel mogelijk naar de dierenarts!
Vlek ik hou van je!!!!! Geplaatst: 16 april 2008 Auteur Geplaatst: 16 april 2008 hij eet hij ligt er ongeveer 3 dagen maar zit eigenlijk meer een beetje in elkaar gedoken mijn moeder hooorde hem knarstanden
De-Lionlopjes-gek Geplaatst: 16 april 2008 Geplaatst: 16 april 2008 hup naar de da ermee dat is geen goed teken!
merelvandijke Geplaatst: 16 april 2008 Geplaatst: 16 april 2008 mischien kan je beter even naar de dierenarts, dit klinkt niet goed, een in elkaar gedoken konijn dat knarsetand heeft waarschijnlijk pijn... suc6!
Vlek ik hou van je!!!!! Geplaatst: 16 april 2008 Auteur Geplaatst: 16 april 2008 okj maar nu gaat hij weer door zijn hokje lopen en zit hij tge eten
Vanessa Geplaatst: 16 april 2008 Geplaatst: 16 april 2008 Als hij knarsetand is er iets mis, ga voor alle zekerheid toch maar eens naar de DA! Als hij stopt met eten is het eigelijk al te laat want dan moet je direct kunnen beginnen met dwangvoeren!
merelvandijke Geplaatst: 16 april 2008 Geplaatst: 16 april 2008 voel anders eenz aan zijn buis, is die heel erg opgezet? misschien heeft hij gas ofzo, heb je hem toevallig hele veel groente gegeven of kool ofzo?
Jeannette Geplaatst: 16 april 2008 Geplaatst: 16 april 2008 Gelijk naar DA, is echt niet goed hoor!Als ie knarssetand heeft ie echt veel pijn. Keuteld ie nog wel?Heeft mijn Nijntje ook gehad en dat was inderdaad gas met medicijnen en heel veel aandacht en liefde is ie erweer bovenop gekomen.Maar hij blijkt achteraf niet tegen de suiker in wortel en appel te kunnen.
kelly1986 Geplaatst: 16 april 2008 Geplaatst: 16 april 2008 een konijn dat al drie dagen stil in een hoekje zit en knarsetand heeft pijn!pijn kan van alles zijn en dus moet ie naar de dierenarts om behandeld te worden en van zijn pijn afgeholpen te worden!! ik ben bneiuwd wat de dierenarts heeft gezegd
The Email Female Geplaatst: 16 april 2008 Geplaatst: 16 april 2008 Waarschijnlijk heeft je konijn pijn... 3 dagen liggen en knarsetanden is echt niet goed.Hoe zien zijn keutels eruit? Ik denk dat je snel naar de dierenarts moet gaan!
Vlek ik hou van je!!!!! Geplaatst: 18 april 2008 Auteur Geplaatst: 18 april 2008 ik ben naar de dierenarts geweest en die zij dat hij blaasontsteking heeft maar nu heeft hij antibiatica gekregen en nu is hij nog niet betere hij eet niet meer en drinkt niet hij poept bijna niet ooooooooooooo help wat moet ik nu
Peacefull Geplaatst: 18 april 2008 Geplaatst: 18 april 2008 heb je geen pijnstilling gekregen?da bellen en pijn stilling vragenen onmiddelijk beginnen met dwangvoereneen spuitje vullen met olvarit eerste baby hapje alleen wortel en beetje bij beetje je konijn dwangvoerenaub echte kenners licht dit dametje nog beter in hoe ze het het beste aan kan pakken veel sterkte
anouk Geplaatst: 18 april 2008 Geplaatst: 18 april 2008 terug naar de diere arts en wel meteen,als je konijn niet eet gaan de darmen stilvallen,en dat heeft de dood als gevolg ,als je niet optijd ingrijp dus direct terug naar de dierearts .
anouk Geplaatst: 18 april 2008 Geplaatst: 18 april 2008 je zal indd moeten gaan dwangvoeren ,maar weet je hoe hoe je dat moet uuberhaupt?
Vlek ik hou van je!!!!! Geplaatst: 18 april 2008 Auteur Geplaatst: 18 april 2008 nee dat weet ik niet!!!!!!!!!!!!!!
kelly1986 Geplaatst: 18 april 2008 Geplaatst: 18 april 2008 ga allereerst maar eens naar de dierenarts! die kan je ook voordoen hoe en hoeveel je moet dwangvoeren! in de regel is het iedere 2 uur 10 tot 15 cc! maar indien je koijn een verstopping heeft(wat goed kan als ie niet meer keutelt) is dit teveel dwangvoeding!!beter je dus door de dierenarts laten voorlichten!
Vlek ik hou van je!!!!! Geplaatst: 18 april 2008 Auteur Geplaatst: 18 april 2008 ik mag pas om half 7 naar de dierenarts
Vlek ik hou van je!!!!! Geplaatst: 18 april 2008 Auteur Geplaatst: 18 april 2008 ik ga over 4 min. naar de dierenarts ik vertel vanavond wel wat er is gebeurd
sampie Geplaatst: 18 april 2008 Geplaatst: 18 april 2008 Ben je al weer bij de da geweest.En hoe is het nu met vlek.Sterkte er mee
Vlek ik hou van je!!!!! Geplaatst: 18 april 2008 Auteur Geplaatst: 18 april 2008 okj ik ben thuis van de dierenarts hij zij dat de blaaasontsteking wat minder was en heeft weer antibiotica gegeven hij zei dat als hij morgen nog niet zou eten ik weer langs moest komen!!!!!!!!! en ik vroeg ook nog even of ik moest dwangvoeden en wat denk je dat mocht dUs eCHT NOT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Aanbevolen berichten