joske Geplaatst: 16 april 2008 Geplaatst: 16 april 2008 Hallo Onze Mike is dus gisteren gecastreerd. Hoelang duurt het ongeveer voor dat hij weer een beetje de oude is? Graag jullie ervaringen. Jos
bunny ranch chanty Geplaatst: 16 april 2008 Geplaatst: 16 april 2008 Hij moet snel weer eten dat is het belangerijste binnen 12 uur.Dan duurt het meestal wel een aantal dagen voor ie weer super happy is.
Petradhd Geplaatst: 16 april 2008 Geplaatst: 16 april 2008 Even voor de zekerheid: Knaagjes, ik neem aan dat je op de topictitel doelt en niet op Cindy he?
knaagjes Geplaatst: 16 april 2008 Geplaatst: 16 april 2008 Even voor de zekerheid: Knaagjes, ik neem aan dat je op de topictitel doelt en niet op Cindy he?ja natuurlijk, tis ook niet slecht bedoeld, ik vond het alleen nogal grappig.In Antwerpen zeggen ze van iemand die nogal wat uitspookt en zo 'tis ne castaar!'
Mireille Geplaatst: 16 april 2008 Geplaatst: 16 april 2008 Het ene konijn doet er wat langer over dan het andere om volledig terug normaal te zijn.Soms doen ze direct al weer of er nooit iets gebeurd is, andere doen er een paar dagen over om volledig weer zichzelf te worden.Zolang hij eet dus niet te veel zorgen maken
joske Geplaatst: 16 april 2008 Auteur Geplaatst: 16 april 2008 ik type altijd sneller dan ik zelf denk haha.. scherp opgemerkt.
knaagjes Geplaatst: 16 april 2008 Geplaatst: 16 april 2008 ik type altijd sneller dan ik zelf denk haha.. scherp opgemerkt.ik moet mijn man zijn teksten altijd verbeteren voor ze op het web gaan, daarom, ik ben erg getraind daarin.weet je wat IK heb? ik denk sneller dan ik typ, had het vroeger met schrijven ook, dan wil ik bv typen : "ik wil iets doen" en dan typ ik "ik wiets"
Jeannette Geplaatst: 16 april 2008 Geplaatst: 16 april 2008 Ik heb mijn Nijntje voor een 5 weken terug laten castereren, en naar 3 dagen helemaal de oude.Eigenlijks dezelfde dag rende ie alweer rond en dronk en at goed.Hij was alleen wel beetje duf / dronken leek wel na de operatie en de volgende dag aan de diaree. Ik heb hem een week op kranten knipsels laten staan en heb een lekker fleece mandje voor hem gekocht en een lekkere warme kruik na de operatie bij hem neergelegd.En elke dag ff naar zn balletjes kijken of ze niet opzwellen. Mijn Nijntje heeft wel 2 dagen later zijn hechtingen eruit getrokken en dat bloede wat. Maar hij heeft de operatie zeer goed door staan. Succes
Heleen Geplaatst: 16 april 2008 Geplaatst: 16 april 2008 Ik denk dat het herstel per diertje verschillend is. Ten eerste hoe reageren ze op de narcose want hier kunnen ze best ziek van zijn. Ten tweede hoeveel napijn heeft hij. Mijn konijn is vorige week geholpen (mannetje) en hij was de dag erna alweer de oude. (Mijn vrouwtje heeft er wel een aantal dagen over gedaan om te herstellen.) Hij heeft geen pijn gehad en had dus ook geen pijnstillers nodig, alleen antibiotica. Het belangrijkste is inderdaad dat hij snel weer moet gaan eten, dan komt het allemaal wel goed hihi.Succes!
Aanbevolen berichten