popcorn&snickers Geplaatst: 14 april 2008 Geplaatst: 14 april 2008 hoi.morgen is het zover dan gaat snickers naar de DA voor de casteratie.ben benieuwd !de assistent zei vanaf 6 uur vanavond niet meer eten , waarop ik nu kon antwoorden nee dat mag niet hoor vanwege zijn darmen.de assistent zei ik vraag het even aan de arts zelf ,en hij kwam terug met de mededeling mevrouw u heeft gelijk !! sorry sorry sorry u heeft het in ieder geval goed met uw diertje voor goede info gekregen hahahahaha vond dit zo grappig ...erg stom ook eigenlijk want als ik het niet had geweten had ik hem nuchter gebracht !:blink:
Farfa Geplaatst: 14 april 2008 Geplaatst: 14 april 2008 Succes morgen.. Kunnen popcorn en snickers straks weer lekker bij elkaar op bezoek
Petradhd Geplaatst: 14 april 2008 Geplaatst: 14 april 2008 Inderdaad maar goed dat je dat wist! Niet meer eten vanaf zes uur vanavond... :( Zelfs mijn katten hoeven zo lang niet nuchter te blijven voor een operatie. Mensen ook niet trouwens.
The Email Female Geplaatst: 14 april 2008 Geplaatst: 14 april 2008 Oei dat is schrikken! Goed dat je het wist zeg!
popcorn&snickers Geplaatst: 14 april 2008 Auteur Geplaatst: 14 april 2008 jaaaaaaaa en alles door dit forum !! hahaha bedankt allemaal
bunny ranch chanty Geplaatst: 14 april 2008 Geplaatst: 14 april 2008 Maar eigelijk een schande dat ze dat niet weet toch,Het kan een konijn zijn dood betekenen.....................................succes morgen.Tipe geef wat voer en of groen mee zodat ie na de operatie gelijk kan eten.Tipje van een simpele fokster:$En vraag om pijnstilling.
popcorn&snickers Geplaatst: 14 april 2008 Auteur Geplaatst: 14 april 2008 oh ja dat zal ik inderdaad doen goeie tip van en simpel fokster hihi dat had ik echt vergeten bedankt! en von het inderdaad niet normaal en zal het morgen ook nog even zeggen ook ,tis dat ik het van hier weet en van laatst van Popcorn....als je het niet weet en je laat je nijn niet meer eten na 6 uur jeetje .... ik zal morgen even melden hoe het gegaan is hahaik ga het gelijk even pakken het voer en ook maar en drinkflesje??en vragen om pijnstiller zal ik zeker doen !
The Email Female Geplaatst: 14 april 2008 Geplaatst: 14 april 2008 Meenemen kan je altijd... Bij mijn dierenarts hadden ze hooi, groenvoer en een waterflesje. Nog een tip: lekker veel handdoeken in je reismandje voor de terugweg. Zit hij lekker zacht en kan zich niet bezeren.
kelly1986 Geplaatst: 14 april 2008 Geplaatst: 14 april 2008 ik geef ook altijd eogen voer mee. zeker m het feit dat konijnen slecht tegen voer veranderingen kunnen. mbt de pijnstilling kan het ook goed zijn dat je konijn een prik krijgt die de nodige uren werkt! steeds meer dierenartsen die daar mee werken!
joske Geplaatst: 14 april 2008 Geplaatst: 14 april 2008 Onze Mike mag morgen ook naar de DA voor een casteratie. Ik denk even lezen, en jawel nog goede tips van iedereen. Thanks.
andremiranda Geplaatst: 14 april 2008 Geplaatst: 14 april 2008 Hier gaat ook altijd een handoekje mee in de reismand en een plukje groente of hooi voor onderweg:)Mijn konijn heeft toendertijd een prik gehad met pijnstiller. Daarnaast had ik nog een spuitje meegekregen zodat als die pijnstiller uitgewerkt was ik nog wat kon geven.Veel succes gewenst!
popcorn&snickers Geplaatst: 15 april 2008 Auteur Geplaatst: 15 april 2008 nou Snickers heb ik achter gelaten bij de DA en hij krijgt een prik voor 2 dagen pijnstilleren ik kan hem vanmiddag om 3 uur halen zijn kooi is al klaar...nu is het wachten pfffffffffffffffffffffffze vond snickers een mooi konijn zag er goed uit ! altijd leuk om te horen hihiik laat jullie vanmiddag meer weten..
Sharon uit Nijmegen Geplaatst: 15 april 2008 Geplaatst: 15 april 2008 Spannend hoor, nog eventjes en dan mag je em weer halen.Hoop dat alles goed is verlopen en dat ie maar snel de oude mag worden.Verwen hem maar lekker vanavond! Succes en groetjes van mij,
bunny ranch chanty Geplaatst: 15 april 2008 Geplaatst: 15 april 2008 Normaal geen hooi mee geven omdat het niet in de reis mand mag van wegen zijn wond......
kelly1986 Geplaatst: 15 april 2008 Geplaatst: 15 april 2008 ik geef het hooi en voer altijd mee in van die plastic bakjes met een deksel erop...
popcorn&snickers Geplaatst: 15 april 2008 Auteur Geplaatst: 15 april 2008 ja ik heb inderdaad ook hooi in een bakje meegenomen.nog ff en dan ga ik hem halen jippie!
andremiranda Geplaatst: 15 april 2008 Geplaatst: 15 april 2008 Ja sorry, met die hooi of groente is niet praktisch voor de castratie nee, zo bedoelde ik het ook niet. Toen heb ik het ook in bakjes meegegeven.Tijdens een controle ritje oid doe ik het weleens. Ben benieuwd hoe het met hem is!
popcorn&snickers Geplaatst: 15 april 2008 Auteur Geplaatst: 15 april 2008 Snickers is weer thuis!en gelukkig is alles goed gegaan ...ze hebben gelijk zijn nageltjes geknipt en hij heeft alweer wat gegeten.
anouk Geplaatst: 15 april 2008 Geplaatst: 15 april 2008 he goed dat alles goed gegaan is ,en dat hij alweer wat gegten heeft .succes ,
Heleen Geplaatst: 15 april 2008 Geplaatst: 15 april 2008 Hoi! Gelukkig dat t goed gegaan is! Hopelijk is ie snel weer de oude!
joske Geplaatst: 15 april 2008 Geplaatst: 15 april 2008 Onze Mike is ook weer lekker thuis. Ook hier was alles goed verlopen. Hij heeft ook lekker zitten eten en drinken.
Aanbevolen berichten