margreet Geplaatst: 9 april 2008 Geplaatst: 9 april 2008 Ik wou vanmorgen met mijn nijnen naar de da voor de inentingen ,maar trof een erg zieke twister aan.Ik vond gisteren al dat hij niet zo geweldig at,maar toen ik vanmorgen voer in het bakje deed reageerde hij niet eens terwijl ik normaal moet maken dat ik mijn vingers wegtrek omdat hij er anders in hapt.Verder voelde hij kil aan ,was stil,had een borrelende buik en knarsetandde.Kortom;maken dat ik met hem bij de da kwam.Die heeft hem getempt:36.0,dus veel te laag.En verder had hij ook een gezwollen buikje,hij had ook gas.Ze hebben twister opgenomen en hem onder de warmtelamp gelegd,een warmteinfuus gegeven,pijnstilling gegeven en medicatie voor zijn darmpjes.Nu werd ik net opgehaald dat ik hem mag ophalen met een riedel medicijnen en ik moet hem warm leggen en geregeld tempen.Dus ik ben benieuwd hoe dit gaat aflopen.Ik moet eerlijk zeggen dat ik er zelf geen goed gevoel over heb,en mijn gevoel laat me niet vaak in de steek.Dus lieve mensen,duimen jullie voor mijn lieve schat?
kelly1986 Geplaatst: 9 april 2008 Geplaatst: 9 april 2008 ooooh margreet.....wat sneu zeg!!! ik duim hartstikke hard voor twister dat ie er hopenlijk snel weer bovenop is..... succes
Marciana Geplaatst: 9 april 2008 Geplaatst: 9 april 2008 Wat erg voor je!!! Ik zal ook erg duimen voor Twister en dat het heel gauw weer goed met hem mag gaan.
margreet Geplaatst: 9 april 2008 Auteur Geplaatst: 9 april 2008 nou we zijn weer thuis met ons manneke.Hij is weer op temp,en dat moeten we nu zo zien te houden.Verder moet ik hem dwangvoeren,hoewel ik hem nou wel wat hooi zie eten.Als medicatie heeft hij:aeropax,primerid,ciseral drops en metacam.Dus ik weet wat ik voorlopig te doen heb.Maar goed,als hij maar weer beter word.Het is ons oudste nijn en die status moet hij nog wel even vol blijven houden.
The Email Female Geplaatst: 9 april 2008 Geplaatst: 9 april 2008 Dat is schrikken zeg! Heel veel beterschap.
bunny ranch chanty Geplaatst: 9 april 2008 Geplaatst: 9 april 2008 Dus hij krijgt alles wat hem er maar boven op kan helpen sterke meis met je nijn.
De-Lionlopjes-gek Geplaatst: 9 april 2008 Geplaatst: 9 april 2008 ow veel sterkte! Ik hoop voor je dat hij er bovenop komt!
margreet Geplaatst: 10 april 2008 Auteur Geplaatst: 10 april 2008 Even een update.Gisteravond zakte de temp van twister toch weer naar de 36.3 ,ondanks dat hij lekker in het zonnetje had gestaan met zijn kooi,dus heb ik de kamertemp omhoog gedaan naar 21 graden en heb twister op een warmwaterkruik gelegd.Langzaam maar zeker is zijn temp nu opgelopen tot 38.3.Verder is er weinig verandering in zijn situatie.Ik ben iedere twee uur bezig met medicatie en dwangvoeren.En vannacht maar gewoon de wekker gezet,dus om nou te zeggen dat ik me vandaag fit voel.Maar goed ,als ons mannetje er maar weer bovenop komt.
margreet Geplaatst: 10 april 2008 Auteur Geplaatst: 10 april 2008 Twister is net in mijn armen overleden.
bunny ranch chanty Geplaatst: 10 april 2008 Geplaatst: 10 april 2008 ach magreet wat een groot verdriet!!! Je hebt alles geprobeert meis.Strekte jij en de fam met dit grote verlies.cindy
Sharon uit Nijmegen Geplaatst: 10 april 2008 Geplaatst: 10 april 2008 Oh wat erg voor je.....Je hebt in ieder geval alles gedaan wat je kon.Je had er al geen goed gevoel over, jammer dat je gevoel er dit keer niet naast zat.Heel veel sterkte. Groetjes van mij
Marciana Geplaatst: 10 april 2008 Geplaatst: 10 april 2008 Oh......dit vind ik heel erg om te horen. Wat vreselijk!!! Had zo gehoopt dat Twister er weer bovenop zou komen. Soms is het niet leuk als je voorgevoel klopt, zo in dit geval. Je hebt je best gedaan tot het einde. Als Twister kon praten dan weet ik zeker dat ie je dankbaar is voor alles wat je voor hem hebt gedaan. Heel veel sterkte in deze moeilijke tijd!
Danja Geplaatst: 10 april 2008 Geplaatst: 10 april 2008 Wat erg Margreet! Gelukkig is hij niet alleen overleden, maar veilig en warm in jou armen. Heel veel sterkte met dit verlies!
margreet Geplaatst: 10 april 2008 Auteur Geplaatst: 10 april 2008 Bedankt voor jullie lieve reacties.
YvonneH Geplaatst: 10 april 2008 Geplaatst: 10 april 2008 He, wat erg! Je hebt hem zo veel mogelijk geholpen, meer kon je niet doen. Heel veel sterkte!
Aanbevolen berichten