Wolletje Geplaatst: 9 april 2008 Geplaatst: 9 april 2008 Mijn nieuwe Teddy dwerg dame is er sinds Maandag.En gister heb ik haar eens helemaal goed bekeken..Maar nu blijkt dat ze op haar ene oogje een klein wit vlekje heeft.Nu heb ik die man al een mail gestuurd om te vragen of hij ervan af wist, wat het was, en of het kwaad kon.Volgens hem kon het geen kwaad en had ze dat bij hem nog niet.Omdat hij de konijnen eerst helemaal na kijkt.Zou misschien een beetje zaagsel kunnen zijn volgens hem.Met gekookt water en een wattenstaafje kon ik dat schoon gaan maken.Ik kan er helaas geen foto van maken.Maar wat denken jullie?!
bunny ranch chanty Geplaatst: 9 april 2008 Geplaatst: 9 april 2008 of toch een probleem zie corry toppic haar konijntje had het ook.Maak een foto dan zien we het zo.
Wolletje Geplaatst: 9 april 2008 Auteur Geplaatst: 9 april 2008 Heb nogmaals dat topic gelezen, maar het is niet hetzelfde.Bij deze dame zit er echt een wit puntje op het vlies zeg maar.Ze lijkt er ook geen last van te hebben. Zal vanavond proberen een foto te maken.Vriend heeft het fototoestel mee.. :((
bunny ranch chanty Geplaatst: 9 april 2008 Geplaatst: 9 april 2008 als het lijkt op beetje puntje ei wit op de vlies kun je het zo weg vrijven met oog lid.Het zal zich dan steeds verplaatsen.Blijft het zitten dan zou ik even naar da gaan voor oogbeschadiging.Dan kun je zalf gebruiken.Voor dat het erger word.
Wolletje Geplaatst: 9 april 2008 Auteur Geplaatst: 9 april 2008 Dat word dus een eitje als ontbijt.Ik ga het zo even proberen Vind het een beetje eng om met gekookt water en eenwattenstaafje bezig te gaan, vandaar dat ik het eerst even vraag.Dit klinkt een stuk diervriendelijker.
bunny ranch chanty Geplaatst: 9 april 2008 Geplaatst: 9 april 2008 Nooit zomaar met watte staafje op oogbol komen................wel de hoeken van het oog lid.Zit zeker verschil in succes
Wolletje Geplaatst: 9 april 2008 Auteur Geplaatst: 9 april 2008 Heb er wat eiwit op gedaan, en het verplaatst zich wel.Maar weg is het nog niet
bunny ranch chanty Geplaatst: 9 april 2008 Geplaatst: 9 april 2008 als het lijkt op beetje puntje ei wit op de vlies kun je het zo weg vrijven met oog lid.Het zal zich dan steeds verplaatsen.
bunny ranch chanty Geplaatst: 9 april 2008 Geplaatst: 9 april 2008 Dus geen eiwit er op doen..........sorry verkeerd begrepen dan.Als je bij je zelf wat in je oog krijgt.an vrijf je in je ogen met je oog lid dicht he.Als je dat bij het konijn doet.En het plekje verhuist niet,Dan heb je reden aan te nemen dat het een oogbeschadiging of staar is.Zo bedoelde ik het.cindy
kelly1986 Geplaatst: 9 april 2008 Geplaatst: 9 april 2008 hahahaha!!!! sorry... ik zie het helemaal voor me!! jij met een ei in de weer..... ik vind dit wel een nominatie waard voor de actie van het jaar 2008!!!misschien kunnen we die categorie erbij krijgen!!!
Wolletje Geplaatst: 9 april 2008 Auteur Geplaatst: 9 april 2008 Jeminee, hoe dom kun je zijn! Ik heb het dus helemaal verkeerd begrepen. Is maar goed dat ze haar oog steeds dicht kneep.. Nouja het verplaatst zich dus wel. Dus oogbeschadiging is het het dus niet. Maar ik krijg het niet voor elkaar om met haar ooglid te wrijven ze knijpt haar oog steeds dicht. Kan het kwaad als het blijft zitten?
bunny ranch chanty Geplaatst: 9 april 2008 Geplaatst: 9 april 2008 als het beweegt en op het vlies zit is het gewoon dus niet erg.Soort slijm .Dat kun je door oog lid dicht te doen naar de neus vrijven.Net als wij mensen een vuiltje in oog hebben.
Marciana Geplaatst: 9 april 2008 Geplaatst: 9 april 2008 Dat word dus een eitje als ontbijt.Ik ga het zo even proberen ??? Hahaha:lol::lol:
Wolletje Geplaatst: 9 april 2008 Auteur Geplaatst: 9 april 2008 Hihi.. ja sorry! Had het echt helemaal verkeerd begrepen!Maargoed het is nu dus helder, ik zal het straks nog even proberenen als het niet wil lukken laat ik het maar lekker zo.Zal vanzelf wel een keer weggaan neem ik aan.Mn ontbijt was wel lekker trouwens..
Marciana Geplaatst: 9 april 2008 Geplaatst: 9 april 2008 Maakt niets uit hoor. Je hebt me wel erg aan het lachen gemaakt zo. Mooi dat je in elk geval een lekker ontbijtje heb gehad!
Danja Geplaatst: 9 april 2008 Geplaatst: 9 april 2008 Hihihi:lol: Inderdaad een mooie actie!!Maar fijn dat het er vanzelf is afgegaan!
bunny ranch chanty Geplaatst: 9 april 2008 Geplaatst: 9 april 2008 Mooi resultaat dan niks aan het handje dus !!!!!Maar deze vergeet ik voorlopig niet whaaaa
kelly1986 Geplaatst: 9 april 2008 Geplaatst: 9 april 2008 nee ikke ook niet hahaha ik lag echt krom hoor!!! als er een award komt voor nominatie "actie van het jaar"dan is deze wat mij betreft een nominatoie waard hoor! haha
Wolletje Geplaatst: 9 april 2008 Auteur Geplaatst: 9 april 2008 En het jaar is nog maar net begonnen.. Voel me wel vereerd haha!Het was voor mijn doen ook nog wel erg vroeg vanmorgen, maargoed.Ze heeft het overleefd.. Nu de bevalling nog!
bunny ranch chanty Geplaatst: 9 april 2008 Geplaatst: 9 april 2008 Ik hou me hart vast maar neem je wel een kalmerings middel dan.......geintje....waneer is ze uitgerekend? we zullen je bij staan maar leesje goed in van te voren scheeld weer een hoop!!
Wolletje Geplaatst: 9 april 2008 Auteur Geplaatst: 9 april 2008 Euhm ze is 25Maart gedekt dus dat zou dan de 26e worden ongeveer.Ik heb me al ingelezen, heb alle topics en artikelen gelezen die over nestjesen fokken en voortplanting gaan. Dus dat zit wel goed.Maar je moet het toch in de theorie meemaken hé.Ik zal het nest in ieder geval de eerste 1,5 - 2weken zoveel mogelijkmet rust laten op de nestcontrole na.
Aanbevolen berichten