YvonneH Geplaatst: 12 april 2008 Geplaatst: 12 april 2008 Hij is echt zielig op de foto's ja! Gelukkig gaat het nu de goede kant op!
Danja Geplaatst: 12 april 2008 Geplaatst: 12 april 2008 Ach de arme schat...wat ziet ie dr zielig uit..ben wel blij dat hij weer wat eet! Vertroetel hem maar lekker!(maar dat zal vast wel goedkomen!!)Fijn trouwens dat je zo'n da hebt waar je altijd terecht kunt en die er ook nog eens verstand van hebben..
Sammy1 Geplaatst: 12 april 2008 Geplaatst: 12 april 2008 Ach gossie, wat issie sneu op de foto's. Gaat het nog steeds beter met hem?
knaagjes Geplaatst: 13 april 2008 Geplaatst: 13 april 2008 Oepsie ja, die tanden van hem, wat een ondingen.Met zo'n superverzorging zal hij wel snel weer als vanouds zijn.Go go Floes!!
andremiranda Geplaatst: 13 april 2008 Geplaatst: 13 april 2008 Och die lieve schat, Ben ook wel benieuwd hoe het nu met hem is....
kelly1986 Geplaatst: 13 april 2008 Auteur Geplaatst: 13 april 2008 het gaat vandaag een stuk beter met floes! hij is nog niet helemaal mijn oude lieve floesiemaa hetgaat de goede richting uit!hij ziet er een stuk beter uit ook weer! de spuit van gister ochtend heeft m echt goed gedaan.vandaag geef ik m nog twee keer carprofen. een dosis daarvan heeftie vandaag al gehad.hij eet ook alweer beter uit zichzeld. het is vooral groen wat ie eet.hooi trekt flipje voor m uit de ruif en floes eet het dan op....in ieder geval gaat het de goede richting uit! hier nog even een paar foto's van vandaag om te vergelijken! samen met vriendje Flip nog niet mijn oude floesie.... maar wel al een stukje beter dan gisteren!
anouk Geplaatst: 13 april 2008 Geplaatst: 13 april 2008 die ziet er stukken beter uit al hoor ,toppie voor jullie
YvonneH Geplaatst: 13 april 2008 Geplaatst: 13 april 2008 Wauw, hij ziet er zeker een stuk beter uit! Lief dat z'n vriend hem helpt met het hooi!
KonijntjeDizzy Geplaatst: 13 april 2008 Geplaatst: 13 april 2008 Hij ziet er een stuk beter uit als gister!! fijn dat het zo goed gaat!en flip en floes zijn echt vriendjes voor het leven! wat een leukerds samen zeg!
Petradhd Geplaatst: 13 april 2008 Geplaatst: 13 april 2008 hooi trekt flipje voor m uit de ruif en floes eet het dan op....
margreet Geplaatst: 13 april 2008 Geplaatst: 13 april 2008 Fijn dat het een stuk beter gaat met Floes.Hij oogt ook al een stuk kwieker.En wat een lief zorgzaam vriendje heeft hij!!!
Heleen Geplaatst: 13 april 2008 Geplaatst: 13 april 2008 Fijn dat het weer beter gaat met hem! Aah wat lief zeg van Flip, dat zijn echte maatjes!
mintaka Geplaatst: 13 april 2008 Geplaatst: 13 april 2008 ik ben heel blij dat het al beter gaat met floes! heb heel de dag door aan hem gedacht, maar dat weet je veel beterschap nog!
Myrthe Geplaatst: 13 april 2008 Geplaatst: 13 april 2008 He wat fijn dat het wat beter gaat met Floes! Gelukkig maar
Mireille Geplaatst: 13 april 2008 Geplaatst: 13 april 2008 mooi dat flip ook zo behulpzaam voor hem is.Wat voor hooiruif heb je?Want zeker in het begin zonder tanden zal het erg wennen zijn en kan het nog gevoelig zijn als die hooi uit een ruif moet trekken.Hopelijk is floes weer snel de oude, mooie rontgenfoto trouwens erg interresant om te zien hoe dat er uit ziet
kelly1986 Geplaatst: 13 april 2008 Auteur Geplaatst: 13 april 2008 ik had voor floes speciaal hooi klein genkipt en dat op de bodem gelegd...zodat t makkelijker te pakken zou zijn voor m.... maar op de een of andere manier moet ie daar niks van hebben en gaat ie stug bij flip staan als die uit de ruif aan t eten is....net trok ie er zelf aan en beet flip het hooitje door voor m... zachte groente.. zoals andijvi en kruiden pakt ie al zelf.. wortel reepjes eet ie ook al goed maar wil ie wel nog aangereikt krijgen.. denk dat dat nog te zwaar is ofzo voor m....tis me een duo apart die twee.....
mintaka Geplaatst: 14 april 2008 Geplaatst: 14 april 2008 tis me een duo apart die twee..... ja he ik vind het fantastisch te horen hoe behulpzaam flippie is voor floes! zalig gewoon!
kelly1986 Geplaatst: 14 april 2008 Auteur Geplaatst: 14 april 2008 het gaat vandaag weer een beetje beter met floes.... ik merk dat ze het gehad hebben binnen....en gezien hij geen medicatie meer hoeft te krijgen gaan ze vanavond weer naar buiten verhuizen. ik check zometeen de wondjes in zijn mondje nog even en als dat er allemaal rustig uitziet kan ie lekker weer buiten gaan wonen!
Gast Geplaatst: 14 april 2008 Geplaatst: 14 april 2008 Ach gossie, heb dit verhaal niet gevolgd maar wat een gedoe zeg!Arme Floes! Gelukkig gaat het ondertussen alweer beter hĆØ.En natuurlijk heeft ie z'n maatje Flip,Wat een schatje dat ie 'm helpt
The Email Female Geplaatst: 14 april 2008 Geplaatst: 14 april 2008 Fijn dat ze weer naar buiten kunnen... misschien dat buitenlucht nog extra goed doet.
kelly1986 Geplaatst: 16 april 2008 Auteur Geplaatst: 16 april 2008 Het leed is nog niet geleden.....met zijn bekkie gaat het goed!! hij eet alles weer... rozijntjes, pitjesw, biks groen en hooi.maar hij blijft toch wat last houden van zijn oogjes.... die waren na de operatie al vrij dik en plakkerig.nu ka dat kort na de operatie komen van de zalf waarmee de ogen vochtig worden gehouden.. maar t trok niet goed weg.ben nu al een paar dagen schoon aan t maken met afgekookt water en kamille thee maar t blijft rood en wat waterid en af en toe een vies ooghoekje...\ DA gebeld en dit kan ofwel door de narcose komen.... zie je bij mensne ook veel dat ze na narcose last hebben van geirriteerde en ontstoken ogen... maar t kan ook goed, en dat ligt hier meer voor de hand, komen door de stuwing rondom de oogjes door de ingreep. waardoor er tijdelijk een verminderde afvoer in de oogjes is en er dus makkelijk een irritatie kan ontstaan.... nu gaan we dus eens beginnen met een dag of drie tot vijf die zalf te smeren en dan hopen we dat het weer over is!
Danja Geplaatst: 16 april 2008 Geplaatst: 16 april 2008 Ach..ik vind dat zo lief dat Flip zo zorgzaam is...Gelukkig dat hij alles weer eet en wat dat betreft opgeknapt is. Nou maar hopen dat dat met zijn oogjes ook weer snel overgaat!
kelly1986 Geplaatst: 16 april 2008 Auteur Geplaatst: 16 april 2008 ik ga nu smeren met cavasan zalf een paar dagen en hopenlijk gaat het hiermee weg!
Sammy1 Geplaatst: 16 april 2008 Geplaatst: 16 april 2008 Wat is ie al snel weer goed aan het eten zeg, hartstikke goed! Wel sneu dat ie nou last heeft van z'n oogjes, hopelijk gaat het snel weer over.
Aanbevolen berichten