mintaka Geplaatst: 11 april 2008 Geplaatst: 11 april 2008 dat komt allemaal goed hoor, meidveel sterkte met je floezebeest!
kelly1986 Geplaatst: 12 april 2008 Auteur Geplaatst: 12 april 2008 hallo allemaal.... vanacht om vier uur trof ik een stille.. knarsetandende, met de oogjes dicht zittende floes aan.... ook wilde ie van de science die ie eerder op de avond heerlijk vond niks lekkers meer aan...mijn vermoeden PIJN! ik dus vannacht om vier uur met de dierenarts gebeld en besloten de carprofen drops van vanochtend dan al te geven.daar floes enomr piepte en tegenwerkte ging daar natuurlijk de helft van langs. nu vanochtend om half 8 nog steeds een floes die knarsetand.. en zijn oogjes dicht knijpt en niet wil eten.weer met de dioerenarts gebeld dus en we hebben besloten dat ik om half tien weer met m mag komen en dat ie nog een prik krijgt tegen de pijn.pijn is immers niet nodig en toen ie gisteren geen pijn had at ie ook goed.... niet alle konijnen hebben van deze ingreep zoveel last. maar onder konijnen heb je, net als onder mensen, konijnen die een lagere of andere pijngrens hebben dan een ander.toen ze gecatsreerd werden huppelde flip vrijwel direct weer rond. floes heb ik toen ook pijnmedicatie bij moeten geven..... ik hoop dat ie straks met en nieuwe piujnstiller weer lekker gaat knabbelen!
mintaka Geplaatst: 12 april 2008 Geplaatst: 12 april 2008 ah meid, wat erg! ik dacht het wel dat hij pijn had toen je me er gisteren over sprak...hopelijk voelt hij zich snel weer een stuk beter ...
anouk Geplaatst: 12 april 2008 Geplaatst: 12 april 2008 ohhh kelly ,hopelijk gaat het snel beter met je manneke,en helpt de pijnstiller hem der boven op te krijgen heel heel veel sterkte en succes
bunny ranch chanty Geplaatst: 12 april 2008 Geplaatst: 12 april 2008 Ja sterkte kelly hopelijk komt ie snel weer bij na de prik!!!
KonijntjeDizzy Geplaatst: 12 april 2008 Geplaatst: 12 april 2008 Hoi Kelly, al bij de dierenarts geweest? Hoe is het nu met hem? Hoop dat hij een stuk minder pijn heeft en weer wat gaat eten!! sterkte met floes!
kelly1986 Geplaatst: 12 april 2008 Auteur Geplaatst: 12 april 2008 we zijn weer thuis! floes heeft van dierenarts wendy weer een prikje tolfedine gehad.daarbij is zijn carprofen schema aangepast.ik moet hem nu vandaag drie keer een kleinde dosis geven.... eigenlijk een te lage dosis voor hem. maar dit zorgt ervoor dat een een continue spiegel heeft waardoor de scherpte van de pijnstilling blijft werken....morgen mag ie het eventueel ook og twee keer hebben indien dit nodig is. nu een uurtje later is het een ander beestje... hij eet weer uitzichzelf aan het groen en aan het hooi... hij wast zichzelf en lijkt ene stuk relaxter...nu is ie weer ff moe van de hele toestand. mijn dierenartsen zijn 7 dagen per week en 24 uur per dag bereikbaar en ik zal dus nooit naar een vreemde dierenarts hoeven wat ik enorm fijn vind.de bezorgdheid, controle en nazorg zijn top!! hopen dat floes met deze medicijnen een goede 24 uur tegenmoet gaat zodat ie morgen weer zijn eigen gekke zelf is....hij is nu vooral moe... doodmoe.... word vervolgd hopenlijk met goed nieuws..
CaineS Geplaatst: 12 april 2008 Geplaatst: 12 april 2008 Gelukkig lijkt het nu wat beter te gaan met hem! Hij komt er wel, zeker met zo'n baasje dat zo goed voor hem zorgt!
YvonneH Geplaatst: 12 april 2008 Geplaatst: 12 april 2008 Fijn dat het weer beter gaat met hem! Ga zo door Floes!
andremiranda Geplaatst: 12 april 2008 Geplaatst: 12 april 2008 Oh gelukkig, dit klinkt positief.Hopelijk is ie snel de oude
knaagjes Geplaatst: 12 april 2008 Geplaatst: 12 april 2008 Ik duim me te pletter dat alles snel weer bij het oude mag zijn
KonijntjeDizzy Geplaatst: 12 april 2008 Geplaatst: 12 april 2008 Wat een goed nieuws kelly!! fijn dat dit zo goed helpt? waar in limboland woon je? misschien ook een idee voor mij op naar die dierenarts te gaan als het nodig is (wat ik natuurlijk niet hoop) maarja voor de inentingen moet ik zowiezo over 2 maanden gaan.
The Email Female Geplaatst: 12 april 2008 Geplaatst: 12 april 2008 Fijn dat het weer een beetje beter met hem gaat!
margreet Geplaatst: 12 april 2008 Geplaatst: 12 april 2008 Nou meid,gelukkig gaat het weer wat beter met Floes.De pijnstilling is in dit geval megabelangrijk.Als hij maar aan het eten blijft.Geef hem maar een dikke knuffel van me
kelly1986 Geplaatst: 12 april 2008 Auteur Geplaatst: 12 april 2008 (aangepast) dankjullie wel allemaal!! doet me goed te lezen dat er mensen zo meeleven.hij heeft net weer zijn onderhoudsdosis carprofen gehad enheeft ook weer wat stukjes gedroogde appel gegeten en wat bladjes selderij.normaal eet ie al een verse appel... maar das nu natuurlijk te hard en daarom heb ik nu gedroogde appel voor m.... hij ziet er echt vreselijk zielig uit.... cherm...maar hij eet ieder uur wat uit de hand en heeft t ook al een keer zelf gepakt.... nu ligt oie weer voor pampus! ik zal misschien straks eens een foto plaatsen van t manneke! 9 november 2010 aangepast door kelly1986
KonijntjeDizzy Geplaatst: 12 april 2008 Geplaatst: 12 april 2008 @ andere Kelly : Heerlen (heerlerbaan). niet zo ver dus;)Sterkte met floes! benbenieuwd naar de foto's
kelly1986 Geplaatst: 12 april 2008 Auteur Geplaatst: 12 april 2008 oooh das idd in de buurt ja!!!!heel dichtbij zelfs!!!! wat grappig zeg!
Nangel Geplaatst: 12 april 2008 Geplaatst: 12 april 2008 jeetje wat hij allemaal moet doorstaan, maar hij is natuurlijk in goede handen en gaat er weer helemaal bovenop komen.Ik duim heel hard mee dat hij snel weer lekker gek gaat doen.
Marciana Geplaatst: 12 april 2008 Geplaatst: 12 april 2008 :bunny4:Hoi Kelly ik lees dit nu pas. Ik ben blij dat alles goed gegaan is met Floes, maar ach, wat hij allemaal niet moet doorstaan. Ben echt blij te horen dat het nu weer beter gaat en ik hoop dat hij gauw weer de oude is. Ben benieuwd naar de foto! Beterschap voor Floes en dat hij snel weer vrolijk en zorgeloos mag rondhuppen.:bunny1:
KonijntjeDizzy Geplaatst: 12 april 2008 Geplaatst: 12 april 2008 Ja dat is inderdaad dichtbij. had je al meteen gevonden via Hyves;) haha.Wil je me eens een PB sturen naar welke dierenarts je gaat of evenop hyves ofzo. thnx alvast!!
kelly1986 Geplaatst: 12 april 2008 Auteur Geplaatst: 12 april 2008 mijn een beetje zitten opsspeuren he hahaik zal je even pb'en
kelly1986 Geplaatst: 12 april 2008 Auteur Geplaatst: 12 april 2008 hier zijn ze dan.... mijn arme manneke....deze foto's zijn van gisteren toen ie net thuis was... enorm suffig nog... dwangvoeren.... zielig he... de rontgenfoto van floesfloes onder narcosebewakings aparatuur het gereedschap en hetgeen waarhet allemaal om te doen was.... de tanden... die ellendelingen zijn we kwijt! hij heeft net zijn derde dosis pijnstilling gehad..... de prik van vanochtend heeft m echt goed gedaan.... hij heeft nu ook al zelf wat groen gepakt... tis nog niet veel maar er is wel continuiteit in...
Heleen Geplaatst: 12 april 2008 Geplaatst: 12 april 2008 Aah wat ziet ie er zielig uit op de fotos! Gelukkig dat het na die spuit weer wat beter gaat met Floes, ik hoop dat hij er snel weer helemaal bovenop is! Is Flip nog steeds zo lief voor hem? Groetjes!
Aanbevolen berichten