anouk Geplaatst: 11 april 2008 Geplaatst: 11 april 2008 heel heel veel sterkte vandaag voor jou en je nijnen
andremiranda Geplaatst: 11 april 2008 Geplaatst: 11 april 2008 Sterkte nogmaals! Ik hoop dat je snel met goed nieuws terug komt!
Simonekee Geplaatst: 11 april 2008 Geplaatst: 11 april 2008 Arme Floes. Hoop dat alles na wens verloopt en je je stelletje vanavond weer lekker thuis hebt.Zal voor jullie duimen.
Myrthe Geplaatst: 11 april 2008 Geplaatst: 11 april 2008 Kel! Hoe is het gegaan? Ik ben hier gewoon zenuwachtig voor je! Maar ik zit te duimen hoor
kelly1986 Geplaatst: 11 april 2008 Auteur Geplaatst: 11 april 2008 ik heb net een telefoontje gehad van de dierenarts.alle tandjes zijn verwijderd.... en hij was nog in een diepe slaap. flip was helemaal onthutst geweest ten zijn maatje bij m weg gehaald werd.als floes goed wakker is word ie terug bij flip gezet. ze houden m zeker tot het einde van de middag daar en dan mag ik hem als alles goed gaat dan gaan halen..... vanavond begint natuurlijk de spannende tijd voor hier thuis....we zullen moeten gaan dwangvoeren vanavond en vannacht.ik hoop dat zijn maatje flip hem ook heir snle doorheen sleept.... want zien eten doet misschien ook wel eten..... de spanning is er bij mij nog niet helemaal van af..... word vervolgd!! ooh allemaal bedankt voor het medeleven!!! dat doet me echt goed!!
kelly1986 Geplaatst: 11 april 2008 Auteur Geplaatst: 11 april 2008 ik zal straks de foto's.....(als ik er naar kan kijken ) posten.....
Myrthe Geplaatst: 11 april 2008 Geplaatst: 11 april 2008 Gelukkig dat de operatie goed is gegaan meid! Ik zal nog voor je blijven duimen de rest van de dag!
KonijntjeDizzy Geplaatst: 11 april 2008 Geplaatst: 11 april 2008 Dit zal een hele spannende avond en nacht worden kelly!! hoop dat alles goed zal gaan met hem!!! en dat hij heel vlug en goed hersteld!!! suc6 met floes!!
kelly1986 Geplaatst: 11 april 2008 Auteur Geplaatst: 11 april 2008 de dierenarts heeft weer gebeld!!! hij is al even goed wakker en alert!!! en ze mogen gehaald worden!
xHann Geplaatst: 11 april 2008 Geplaatst: 11 april 2008 Wat fijn! Geef ze maar een knuffel van mij ..
kelly1986 Geplaatst: 11 april 2008 Auteur Geplaatst: 11 april 2008 zoooo we zijn weer thuis!ik moet wel eerlijk zeggen dat ik me dood schrok toen ik m zag.... zijn koppie lijkt helemaal verfromfraaid.... hij heeft zijn oogjes nog halfdicht an de zalf en lijkt nog wat dronken....hij zit nu stil in een hoekje bij te komen van alles.hij likt continu met zijn tongetje langs zijn mondje en probeert met zijn voorpootjes het bloed van zijn snuitje te wassen... Flip waakt over m zoals dat bij echte vriendjes hoort... hij wast m en toen ik mijn hand in de tas stak ging flip heel; beschermend voor m zitten. Flip is hier thuis nu de ren een beetje aan t verkennen en wat groen aan t eten en die gaat nu ook een dutje doen... ook moe van alles. Floes heeft twee injecties tegen de pijn gehad en voor morgen ochtend en avond heb ik nog pijnstilling meegekregen.ook heb ik als dwangvoer science recovery meegekregen en al een papje laten weken van hun eigen science selctive biks. de eerste twee uur laat ik m nu met rust en dan gaan we eens beginnen met een beetje voer..... jullie mogen nog even verder duimen.......de tandjes die verwjiderd zijn heb ik meegekrgen.
YvonneH Geplaatst: 11 april 2008 Geplaatst: 11 april 2008 Fijn dat ze weer thuis zijn samen. Hopelijk gaat het allemaal goed lukken met (dwang)voeren enzo. Succes hoor verder en we duimen gewoon verder hoor.
Danja Geplaatst: 11 april 2008 Geplaatst: 11 april 2008 Fijn dat de operatie zo goed is gegaan! En wat lief dat Flip zo beschermend is:) Ik duim ook verder voor de goede afloop!
Myrthe Geplaatst: 11 april 2008 Geplaatst: 11 april 2008 Fijn dat je ze weer lekker bij je hebt!! En we duimen stug verder!
anouk Geplaatst: 11 april 2008 Geplaatst: 11 april 2008 toppie kelly ,dat ze samen weer thuis zijn en alles goed gegaan is ,ik zei het je toch veel succes vanavond en vanacht met dwangvoeren
mintaka Geplaatst: 11 april 2008 Geplaatst: 11 april 2008 ha, meid, ik ben blij voor je!ik duim dat floes snel weer helemaal de oude is!
andremiranda Geplaatst: 11 april 2008 Geplaatst: 11 april 2008 Heey Kelly,Gelukkig is het goed gegaan en zijn de twee nog even dikke maatjes als voorheen!Veel succes met het dwangvoeren en het herstel van Floes!
kelly1986 Geplaatst: 11 april 2008 Auteur Geplaatst: 11 april 2008 floes heeft net zijn eerste plasje gedaan en water uit t flesje gedronken!!!Ć©n hij heeft heel voorzichtig een bolletje peterselie gegeten en Ć©Ć©n blaadje selderij....ik ben dus helemaal niet ontevreden en hoop dat ie in deze lijn door blijft gaan.. desondanks hebben we toch besloten hem toch straks de science recovery te geven om m ff wat extra krachtvoer te geven... hij is wel nog steeds enomr moe en slaapt grotendeels.... morgen moet ik m ook nog twee keer carprofen drops geven...
Heleen Geplaatst: 11 april 2008 Geplaatst: 11 april 2008 Gelukkig maar dat t zo goed met hem gaat! Erg lief dat Flip zo beschermend is, echte maatjes!! Sterkte, hopelijk is hij snel weer helemaal de oude! Groetjes Heleen
Sammy1 Geplaatst: 11 april 2008 Geplaatst: 11 april 2008 Fijn dat het zo goed is gegaan en dat ie zo goed hersteld!
kelly1986 Geplaatst: 11 april 2008 Auteur Geplaatst: 11 april 2008 het eten van floes ging de laatste twee uur toch wat minder... waarschijnlijk is ie doodop van de hele consternatie en de ingreep en alles.... eerder op de avond kreeg ie science recovery. en nu omdat ie geen groen meer at heb ik m toch nog moeten dwangvoeren met een bikspapje.....hij ligt echt voor pampus.... vannacht om vier uur staat mijn wekkertje en dan gaan we hem weer wat aanbieden/dwangvoeren.....
Aanbevolen berichten