Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

De zelf gedroogde weegbree raakt op en ik vind het toch wel fijn om wat achter de hand te hebben zolang ik nog geen verse weegbree heb. Ik heb een poosje zitten googelen maar wat een verschil in prijs. Over JR Farm klaagde iemand dat er allemaal rommel in zat: motten, regenworm etc. Mmm.

Nu zag ik dierenspeciaalzaak 't dijkje. Daar is het best goedkoop. Je hoort geen klachten over de inhoud maar wel over het bestellen. Kan het wagen.

Waar halen jullie alles vandaan?

Je ziet het ook staan bij bedrijven die in thee handelen. Het lijkt dan ook best grof te zijn maar is dat anders?

Geplaatst: (aangepast)

Ik haal mijn kruidenmixen nu via Amazon. Enige nadeel is dat je soms van de ene 400 gram hebt en van de ander 600 gram. Maar ze komen in afsluitbare boxen dat vind ik wel handig.

Petifool heet dat merk

aangepast door Cheeta26
Geplaatst:

Ik heb laatst voor het eerst iets bij webwinkel Whoopie besteld, ze hebben een ruim assortiment en je kan kruiden in grote hoeveelheden bestellen. Ook bestel ik wel eens bij gerbilshopqueenies.

Laatst was ik in Duitsland bij de dierenwinkel en daar kon je zelf kruiden scheppen. Ik had een aardig grote zak voor €1,60. 

Geplaatst:
18 uren geleden, To van de Veluwe zei:

Ik kreeg bericht dat het zaterdag, vandaag dus, komt. ik ben benieuwd.

Ja, ja maar wat er vandaag kwam: geen bestelling. PostNL gaf aan: nog niet aangemeld. Grrr.

Ik heb smalle weegbree besteld. Ik had het zelf gedroogd maar het is op. En voordat ik nieuwe weegbree weer gedroogd heb! Ook goudsbloemen en wat minder kamille om eens te proberen. indertijd heb ik veel bij BB besteld en dat raakt ook op.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
6 uren geleden, knaagjeknabbelsuddenly zei:

Hopelijk is het er snel!

Nog steeds niet bij PostNL ontvangen of verwerkt. Kennelijk weten ze er wel van omdat ik deze gegeven van PostNL heb. Ik hoop dat ze er op een werkdag zoals vandaag wel werk van maken.

Geplaatst:

je kan een verzendlabel aanmaken bij postNL en hebt dan nog een week om het naar een postpunt te brengen. Jouw verzendlabel is al aangemaakt, maar het pakketje is nog niet bij een postpunt ontvangen. Dan weet postNL dat het er aan komt, maar hebben ze verder nog niets. Als je het wil navragen zou ik dat bij de webwinkel doen. 

Geplaatst:
Op 14-4-2025 om 05:23, Evee zei:

je kan een verzendlabel aanmaken bij postNL

Ik keek net in de e-mail van 10 april. Daarin staat: de bezorging van uw bestelling vindt naar verwachting plaats op zaterdag 12 april, tussen 8.30 en 21.30.

Hier klopt dus helemaal niets van. De laatste keer dat ik hier bestel.

Geplaatst:

Als dat een automatische mail vanuit postNL is, dan krijg je bericht over het snelst mogelijke bezorgmoment. Daar heb je als webwinkel geen invloed op. 

Nadeel van op deze manier werken, beter kun je als webwinkel het label aanmaken op het moment dat het ook echt de deur uit gaat, dat geeft minder verwarring. 

PostNl had wel meer van die dingen, dan konden mensen een voorkeur moment voor bezorging aangeven.  Dan kon je bijv. ook  4 dagen vooruit je pakketje laten bezorgen. Leuk denk je, handig voor mensen die bijv. een vaste vrije dag hebben en dan hun pakje willen... Maar PostNL keek er niet naar, dat ging dus een paar keer mis.... bij navraag bleek dat ze vonden dat de webwinkels daar met het aanlevermoment rekening mee moesten houden 😅 Het was dus helemaal geen service vanuit postNL. Oh en ik kon het ook niet uitzetten!

Geplaatst:
Op 14-4-2025 om 05:23, Evee zei:

Als je het wil navragen zou ik dat bij de webwinkel doen. 

Jouw raad maar opgevolgd en een e-mail gestuurd vanmorgen. Zowaar kreeg ik een e-mail terug:

Bedankt voor uw bericht. Wij hebben het net voor u nagekeken en er is inderdaad iets mis gegaan bij de afhaling van uw bestelling door PostNL.
Onze excuses hiervoor, uw bestelling gaat vandaag mee en zal waarschijnlijk morgen bij u bezorgd worden!
Wij willen u een kleine attentie sturen voor het ongemak en wensen u alvast fijne Paasdagen.

Met vriendelijke groet, 
Gerard Dierenshophetdijkje

Kijk dit vind ik nu attent. Want fouten kunnen gemaakt worden. Doe ik ook dagelijks. Dus als het goedkomt toch nog maar weer eens bestellen.

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

Net uitgepakt. Speciaal om jullie nieuwsgierigheid te bevredigen. Haha. Ik had paardenbloemblad, weegbree en een zak kamille besteld. Van de weegbree droog ik zelf altijd de bladeren maar hier zitten ook de bloemen erbij. Dat is niet erg. Met de verrassing was ik echt erg blij. Mijn lijnzaadbrokjes waren op. Alleen nog wat gruis en laat er nu een zak lijnzaadbrokjes bij zitten. Daar ben ik oprecht blij mee. ik had helemaal niet gezien dat ze die ook verkochten! Ik ga even een e-mail sturen om te bedanken.

• Vind ik leuk 1

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .