To van de Veluwe Geplaatst: 8 april Geplaatst: 8 april De zelf gedroogde weegbree raakt op en ik vind het toch wel fijn om wat achter de hand te hebben zolang ik nog geen verse weegbree heb. Ik heb een poosje zitten googelen maar wat een verschil in prijs. Over JR Farm klaagde iemand dat er allemaal rommel in zat: motten, regenworm etc. Mmm. Nu zag ik dierenspeciaalzaak 't dijkje. Daar is het best goedkoop. Je hoort geen klachten over de inhoud maar wel over het bestellen. Kan het wagen. Waar halen jullie alles vandaan? Je ziet het ook staan bij bedrijven die in thee handelen. Het lijkt dan ook best grof te zijn maar is dat anders? Quote
happy211 Geplaatst: 9 april Geplaatst: 9 april Ik heb nu 2x kruiden bij Dtails besteld en ben tot nu toe tevreden. Wij bestellen daar nu ook de houtkorrels voor de kattenbak. Quote
Cheeta26 Geplaatst: 9 april Geplaatst: 9 april (aangepast) Ik haal mijn kruidenmixen nu via Amazon. Enige nadeel is dat je soms van de ene 400 gram hebt en van de ander 600 gram. Maar ze komen in afsluitbare boxen dat vind ik wel handig. Petifool heet dat merk 9 april aangepast door Cheeta26 Quote
Annasbeestenbende Geplaatst: 9 april Geplaatst: 9 april Ik heb laatst voor het eerst iets bij webwinkel Whoopie besteld, ze hebben een ruim assortiment en je kan kruiden in grote hoeveelheden bestellen. Ook bestel ik wel eens bij gerbilshopqueenies. Laatst was ik in Duitsland bij de dierenwinkel en daar kon je zelf kruiden scheppen. Ik had een aardig grote zak voor €1,60. Quote
knaagjeknabbelsuddenly Geplaatst: 9 april Geplaatst: 9 april 17 uren geleden, To van de Veluwe zei: dierenspeciaalzaak 't dijkje Hier heb ik besteld, 1 keer pas, want ik doe best lang met zo’n zak van 1 kilo. Hier geen problemen gehad met het bestellen. 1 Quote
To van de Veluwe Geplaatst: 12 april Auteur Geplaatst: 12 april Op 9-4-2025 om 17:12, knaagjeknabbelsuddenly zei: Hier geen problemen gehad met het bestellen. Ik kreeg bericht dat het zaterdag, vandaag dus, komt. ik ben benieuwd. Quote
knaagjeknabbelsuddenly Geplaatst: 12 april Geplaatst: 12 april Leuk! Welke kruiden heb je besteld? Quote
To van de Veluwe Geplaatst: zaterdag om 19:49 Auteur Geplaatst: zaterdag om 19:49 18 uren geleden, To van de Veluwe zei: Ik kreeg bericht dat het zaterdag, vandaag dus, komt. ik ben benieuwd. Ja, ja maar wat er vandaag kwam: geen bestelling. PostNL gaf aan: nog niet aangemeld. Grrr. Ik heb smalle weegbree besteld. Ik had het zelf gedroogd maar het is op. En voordat ik nieuwe weegbree weer gedroogd heb! Ook goudsbloemen en wat minder kamille om eens te proberen. indertijd heb ik veel bij BB besteld en dat raakt ook op. 1 Quote
knaagjeknabbelsuddenly Geplaatst: zondag om 15:53 Geplaatst: zondag om 15:53 20 uren geleden, To van de Veluwe zei: Ja, ja maar wat er vandaag kwam: geen bestelling. PostNL gaf aan: nog niet aangemeld. Grrr. Hmm, vervelend zeg... Hopelijk is het er snel! Quote
To van de Veluwe Geplaatst: zondag om 22:22 Auteur Geplaatst: zondag om 22:22 6 uren geleden, knaagjeknabbelsuddenly zei: Hopelijk is het er snel! Nog steeds niet bij PostNL ontvangen of verwerkt. Kennelijk weten ze er wel van omdat ik deze gegeven van PostNL heb. Ik hoop dat ze er op een werkdag zoals vandaag wel werk van maken. Quote
Evee Geplaatst: maandag om 03:23 Geplaatst: maandag om 03:23 je kan een verzendlabel aanmaken bij postNL en hebt dan nog een week om het naar een postpunt te brengen. Jouw verzendlabel is al aangemaakt, maar het pakketje is nog niet bij een postpunt ontvangen. Dan weet postNL dat het er aan komt, maar hebben ze verder nog niets. Als je het wil navragen zou ik dat bij de webwinkel doen. Quote
To van de Veluwe Geplaatst: maandag om 17:03 Auteur Geplaatst: maandag om 17:03 13 uren geleden, Evee zei: Als je het wil navragen zou ik dat bij de webwinkel doen. Hartelijk dank voor je uitleg. Ik wist dat niet. Goed om te weten. Ik las op internet dat het een webwinkel is die niet zo snel reageert! Quote
To van de Veluwe Geplaatst: dinsdag om 06:51 Auteur Geplaatst: dinsdag om 06:51 Op 14-4-2025 om 05:23, Evee zei: je kan een verzendlabel aanmaken bij postNL Ik keek net in de e-mail van 10 april. Daarin staat: de bezorging van uw bestelling vindt naar verwachting plaats op zaterdag 12 april, tussen 8.30 en 21.30. Hier klopt dus helemaal niets van. De laatste keer dat ik hier bestel. Quote
Evee Geplaatst: dinsdag om 07:08 Geplaatst: dinsdag om 07:08 Als dat een automatische mail vanuit postNL is, dan krijg je bericht over het snelst mogelijke bezorgmoment. Daar heb je als webwinkel geen invloed op. Nadeel van op deze manier werken, beter kun je als webwinkel het label aanmaken op het moment dat het ook echt de deur uit gaat, dat geeft minder verwarring. PostNl had wel meer van die dingen, dan konden mensen een voorkeur moment voor bezorging aangeven. Dan kon je bijv. ook 4 dagen vooruit je pakketje laten bezorgen. Leuk denk je, handig voor mensen die bijv. een vaste vrije dag hebben en dan hun pakje willen... Maar PostNL keek er niet naar, dat ging dus een paar keer mis.... bij navraag bleek dat ze vonden dat de webwinkels daar met het aanlevermoment rekening mee moesten houden 😅 Het was dus helemaal geen service vanuit postNL. Oh en ik kon het ook niet uitzetten! Quote
To van de Veluwe Geplaatst: dinsdag om 18:10 Auteur Geplaatst: dinsdag om 18:10 Op 14-4-2025 om 05:23, Evee zei: Als je het wil navragen zou ik dat bij de webwinkel doen. Jouw raad maar opgevolgd en een e-mail gestuurd vanmorgen. Zowaar kreeg ik een e-mail terug: Bedankt voor uw bericht. Wij hebben het net voor u nagekeken en er is inderdaad iets mis gegaan bij de afhaling van uw bestelling door PostNL. Onze excuses hiervoor, uw bestelling gaat vandaag mee en zal waarschijnlijk morgen bij u bezorgd worden! Wij willen u een kleine attentie sturen voor het ongemak en wensen u alvast fijne Paasdagen. Met vriendelijke groet, Gerard Dierenshophetdijkje Kijk dit vind ik nu attent. Want fouten kunnen gemaakt worden. Doe ik ook dagelijks. Dus als het goedkomt toch nog maar weer eens bestellen. 2 Quote
To van de Veluwe Geplaatst: woensdag om 13:22 Auteur Geplaatst: woensdag om 13:22 19 uren geleden, To van de Veluwe zei: toch nog maar weer eens bestellen. En vanmiddag kwam het pakket. ik heb het nog niet uitgepakt. Dat hoop ik vandaag nog te doen. Wordt vervolgd. Een soort Secret Santa. Wat is de verrassing? 1 Quote
To van de Veluwe Geplaatst: woensdag om 19:55 Auteur Geplaatst: woensdag om 19:55 Net uitgepakt. Speciaal om jullie nieuwsgierigheid te bevredigen. Haha. Ik had paardenbloemblad, weegbree en een zak kamille besteld. Van de weegbree droog ik zelf altijd de bladeren maar hier zitten ook de bloemen erbij. Dat is niet erg. Met de verrassing was ik echt erg blij. Mijn lijnzaadbrokjes waren op. Alleen nog wat gruis en laat er nu een zak lijnzaadbrokjes bij zitten. Daar ben ik oprecht blij mee. ik had helemaal niet gezien dat ze die ook verkochten! Ik ga even een e-mail sturen om te bedanken. 1 Quote
To van de Veluwe Geplaatst: woensdag om 20:18 Auteur Geplaatst: woensdag om 20:18 Even gewogen. Een kilo lijnzaadbrokjes!!!! 2 Quote
Dee_Dee Geplaatst: gisteren om 05:51 Geplaatst: gisteren om 05:51 Ik heb een paar keer besteld bij de Bunny Kruidenier: een dennenappel met papaja, lijnzaad brokjes, gedroogde appel. Helaas is alleen elke keer het aardbeienblad op 😉 Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.