Bunnylover21 Geplaatst: gisteren om 05:49 Geplaatst: gisteren om 05:49 Goedendag allemaal! Ik ben op zoek naar goede informatieboeken en met name een boek waar zoveel mogelijk konijnenrassen in staan. Iemand tips? Mag eventueel ook in een andere taal dan Nederlands. Quote
To van de Veluwe Geplaatst: 20 uren geleden Geplaatst: 20 uren geleden 16 uren geleden, Bunnylover21 zei: Ik ben op zoek naar goede informatieboeken Ik zou zeggen dat googelen veel hits oplevert. Ik keek op boeken over konijnenrassen en tig boeken. Quote
Evee Geplaatst: 12 uren geleden Geplaatst: 12 uren geleden Ik heb een konijnen & knaagdieren encyclopedie staan, maar die is wel vrij oud inmiddels. Je kan wel via kleindierliefhebbers een rassenstandaard konijnen downloaden volgens mij. Tenminste, dat kon in het verleden wel. Ik heb ook een heel mooi boek over konijnen & haasachtigen, maar dat gaat over soorten, niet over rassen. Vind ik overigens wel veel interessanter 😉 Het boek heet "Lagomorphs, pikas, rabbits and hares of the world". Wel in het engels, en volgens mij ook niet echt een goedkoop boek. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.