Evee Geplaatst: maandag om 09:42 Geplaatst: maandag om 09:42 Pasen en konijnen gaan natuurlijk heel goed samen. De winkels liggen vol met de leukste konijnenthema decoraties 😄 Voor de konijnenbaasjes die er van houden, is het de tijd van het jaar om de leukste konijnenthema producten in te slaan!    Maar.... wist je dat sommige paasversieringen giftig zijn voor konijnen?  Bloembollen zoals narcissen en tulpen zijn giftig voor konijnen.  Chocolade is ook giftig, let dus op dat ze niet bij chocoladepaashazen en paaseitjes kunnen komen!  Ook ei is niet geschikt voor konijnen om te eten.    Wil je jouw konijnen wel verwennen met de paasdagen? Maak een leuke hooi-bal of knutsel met de eierdozen! Van deze producten kun je leuk verrijkingsspeelgoed maken. Tips over hoe je zelf konijnenspeelgoed kan maken, welke materialen geschikt zijn en ideetjes en voorbeelden, kun je hier vinden:  https://www.bunnybunch.nl/zelf-konijnenspeelgoed-maken/   Quote
To van de Veluwe Geplaatst: maandag om 22:24 Geplaatst: maandag om 22:24 12 uren geleden, Evee zei: Maak een leuke hooi-bal of knutsel met de eierdozen! Ik durf dat nooit. Het karton wordt bijna helemaal opgegeten hier. Zo erg dat ik bang ben dat ik een kartonnen konijn overhoud. Iets met karton durf ik niet meer te geven. Het lijken hier en dan met name Flo wel omnivoren. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.