Newby1981 Geplaatst: zaterdag om 17:32 Geplaatst: zaterdag om 17:32 Sinds een paar dagen (of weken?) zit Bram constant achter Monky aan, hij wilt er constant op rijden waarbij Monky steeds weg rent. Er wordt totaal niet gevochten maar dat rijden van Bram lijkt wel ziekelijk. Het gaat de hele dag door (dus niet soms maar gewoon constant lijkt het wel) en vindt het zo zielig voor Monky. Bram is echt obsessief. Zou dit door het voorjaar kunnen komen? Zijn er meer koppels die dit nu hebben? Kan me niet herinneren dat dit vorig jaar ook was. Quote
Marcovka2 Geplaatst: maandag om 18:53 Geplaatst: maandag om 18:53 (aangepast) Is Monky gecastreerd? Ik heb het twee jaar geleden in het voorjaar gehad toen Mica (voedster) nog niet gecastreerd was. Milky zat de hele tijd op haar. Maar zij daagde hem ook uit door voor hem te gaan liggen. Dat ging dagen lang door, zelfs als ik ze aan het verzorgen was🫣 Na een tijdje was het weer over. Zij produceerde ook feromonen of geur denk ik, want hij had ook grote interesse aan haar achterste. Zat daar continu te snuffelen. maandag om 18:54 aangepast door Marcovka2 Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.