knaagjeknabbelsuddenly Geplaatst: 20 maart Geplaatst: 20 maart Al een paar keer heb ik nu bij Knabbel gezien dat hij bij zichzelf haren uittrekt en die opeet. Het is niet heel vaak dat ik het zie, maar ik maar me er wel zorgen over, want ik dacht al gelijk…Verstoppingen…. Hij eet goed, zit wel redelijk in de rui, maar niet heel erg. Het lijkt er een beetje op dat het een slechte gewoonte is? Heeft iemand tips? Quote
Kolino Geplaatst: 20 maart Geplaatst: 20 maart Hoe ligt knabbel in de groep? Is er sprake van stress? Dingen die je uit zal moeten sluiten, is er misschien iets van mijt of iets anders wat jeuk geeft? Natuurlijk maak je je zorgen, eerst oorzaken zoeken voor het gedrag en dan kijken of je er iets aan kunt doen. Quote
knaagjeknabbelsuddenly Geplaatst: 20 maart Auteur Geplaatst: 20 maart Knabbel is het gecastreerde mannetje in de groep, samen met 2 vrouwtjes. De 2 vrouwtjes, Knaagje en Suddenly, kunnen af en toe een beetje kattig doen tegen elkaar, maar tegen Knabbel doen ze altijd heel lief, lekker tegen elkaar aanliggen, samen eten, elkaar wassen, dus voor Knabbel zal er denk ik geen stress zijn. Dat katten van Knaag en Satje is ook maar af en toe, meestal kunnen zij het ook goed vinden. Naar mijt ga ik kijken morgen, als het licht is. Heb je nog tips hoe ik dat kan herkennen? Zal ook nog even kijken op internet. In ieder geval bedankt voor je snelle reactie! Quote
knaagjeknabbelsuddenly Geplaatst: 21 maart Auteur Geplaatst: 21 maart Ik heb Knabbel net van top tot teen bekeken. Ook nog in de oren gekeken. Hij heeft geen kale plekken, zit mooi in zijn vacht en ook op zijn huid heb ik niks kunnen vinden, al was het wel lastig te zien, want hij heeft een best dikke vacht. Ik denk dat ik mijt dus wel uit kan sluiten… Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.