Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
18 uren geleden, Evee zei:

Hij is nog oranje ook.

Onze robotmaaier is ook oranje en heet Wilhelmus (oranje boven). Dus soms is het: Wilhelmus is ermee gestopt. Ik denk trouwens dat ik Wilhelmus maar weer eens aan het werk ga zetten.

• Haha 2
Geplaatst: (aangepast)

Ze zijn thuis!!

Bij deze een hele lading foto’s 😃

Hier zaten we in de auto, spannend!

IMG-8342.jpg

Hier waren we thuis 

IMG-8348.png

IMG-8353.jpgLady en de vagebond:IMG-8360.jpgIMG-8365.jpgNog wel wat onrust, dat is normaal toch?IMG-8366.jpg

Samen brokjes zoeken:IMG-8375.jpg

Ik heb besloten om haar Lilo te noemen (hoe leuk Sjaak-ira ook is 😂)

het past goed bij haar drukke en grappige karakter en het klinkt ook leuk bij Loeki. 

Loeki en Lilo hebben al heel veel binkys gemaakt, maar zijn er geloof ik nog niet uit wie de baas is. Loeki probeerde te rijden, maar Lilo jaagt vooral heel veel. Ze is zo druk en energiek, dat ben ik niet gewend! Ze is 1 september vorig jaar geboren. 

Loeki’s arme vacht is wel een beetje gehavend door de vorige koppeling, maar hij hoeft gelukkig geen metacam meer. 

Nu zit ik gezellig bij de konijnen te kleumen. Ik vind het wel sneu voor ze, maar het lijkt me beter als ik de zijkant van de dogvilla er vannacht af laat. Ze zullen het vast warm genoeg hebben.

Lilo is echt super sociaal, komt steeds bij me kijken en pakt al snoepjes uit mijn hand. Ik denk dat ik het echt getroffen heb met haar! IMG-8376.jpgIMG-8379.jpg

aangepast door Annasbeestenbende
Foto’s toegevoegd
  • Vind ik leuk 7
Geplaatst:

Hee ze is is zwart maar op sommige plekken witte haren. Dat heeft Micha ook. 1 september vorig jaar dan heb je dus een pubertje! Hopelijk wordt het een klef stel!

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Een pubertje! En wat leuk zo samen!

Jagen nu is normaal hoor. Ook niet schrikken als je haren ziet.
Ik zat echt in de gordijnen toen, 3 dagen nadat ze thuis waren, maar goed, nu kijk ik er naar en denk ik: oh ja, lente kriebels. Maar ik heb ook camera's en dan zie je dat het akkefietje 10 seconden heeft geduurd 😛 

• Bedankt 1
Geplaatst:

Ik ging vanochtend even kijken en ze kwamen allebei aangesprint en er lagen zelfs geen plukken haar. 😃

11 uren geleden, Cheeta26 zei:

Hee ze is is zwart maar op sommige plekken witte haren. Dat heeft Micha ook. 1 september vorig jaar dan heb je dus een pubertje! Hopelijk wordt het een klef stel!

Ja, dat viel mij ook al op! Daarom wilde ik haar eigenlijk iets met sterren of heelal noemen. Ze lijkt net een donkere nachtlucht met allemaal sterren! Maar Lilo vond ik gewoon heel goed bij haar passen. 

Het lijkt ook echt alsof Lilo hier altijd al heeft gewoond en mij al jaren kent, zo leuk! Ik wilde echt graag een sociaal/tammer konijn en dat is blijkbaar gelukt 😃 

• Vind ik leuk 5
Geplaatst:
6 uren geleden, Annasbeestenbende zei:

Het lijkt ook echt alsof Lilo hier altijd al heeft gewoond en mij al jaren kent, zo leuk! Ik wilde echt graag een sociaal/tammer konijn en dat is blijkbaar gelukt 😃 

Leuk is dat hé? Gelukkigzalige Ik ken alleen maar sociale konijnen. Maar ze waren natuurlijk pissig na het ziek zijn/dierenarts bezoek. Dus ik ben nu weer helemaal blij dat ze als ze me horen al komen rennen, me komen aanstoten en om aandacht zeuren en weer op de ruit kloppen. ❤️. Op schoot springen is nog steeds matig, maar om aaitjes zeuren is al terug. 

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
9 uren geleden, Annasbeestenbende zei:

Ik wilde echt graag een sociaal/tammer konijn en dat is blijkbaar gelukt

Wat ontzettend leuk dat je het zo goed getroffen hebt. Je hebt er dan gelijk een klik mee als Lilo zo op je reageert!

Echt heel fijn voor je.

Geplaatst:
2 uren geleden, To van de Veluwe zei:

Wat ontzettend leuk dat je het zo goed getroffen hebt. Je hebt er dan gelijk een klik mee als Lilo zo op je reageert!

Echt heel fijn voor je.

Ik ben er ook zo blij mee. 😊 Lilo doet me ook echt denken aan Soltar qua karakter. 

Ik hoop zo dat Loeki en Lilo nog heel lang een gelukkig en gezond koppeltje blijven!

Vandaag was Loeki’s adoptiedag en dat hebben we gevierd met een hooirol met kruiden.IMG-8412.png

Dat viel behoorlijk in de smaak! Wel toevallig dat ik Lilo op 25 maart heb geadopteerd en Loeki, drie jaar eerder, op 26 maart! 

Ook zie ik hun band voor mijn ogen groeien. Ik denk dat ze een heel klef koppeltje gaan worden, ze hebben elkaar zelfs al gewassen. Af en toe nog een beetje gejaag, maar niks in vergelijking met gisteren. IMG-8403.jpg
A600-F836-443-E-4-F55-B465-ED857-D06-A5-4-C47-AE87-6-AEB-4-E8-A-BA76-EBAA1-EB645
Zijn ze niet schattig samen? 🥰IMG-8397.jpgLet niet op het vieze hok, gisteren was het nog helemaal schoon 🙈IMG-8401.jpgEn samen kruiden zoeken in het hooi!

• Vind ik leuk 6
Geplaatst:

Heerlijke fotoos 🥰

Zo lekker dicht bij elkaar ❤️

Loeki doet me erg aan Lappie denken met die scheve tekeningen maar in de kleuren van Kleine..

Lilo is echt een schatje om te zien met die grote oren, lekker eigenwijs ding. Lekker blijven spammen💪🥰

Zo leuk om te zien!!!

Geplaatst: (aangepast)
8 uren geleden, To van de Veluwe zei:

En ik zie de buis! Klopt dat? Ik vind die grote oren wel stoer staan.

Ja, dat klopt! Ik wil nog een goede foto maken dat ze er in zitten, dan stuur ik die op! Ze rennen er wel veel door. (en zitten er op 😃)

10 uren geleden, Lappie2 zei:

Heerlijke fotoos 🥰

Zo lekker dicht bij elkaar ❤️

Loeki doet me erg aan Lappie denken met die scheve tekeningen maar in de kleuren van Kleine..

Lilo is echt een schatje om te zien met die grote oren, lekker eigenwijs ding. Lekker blijven spammen💪🥰

Zo leuk om te zien!!!

Ja, je profielfoto deed me ook al denken aan Loeki! Dan hebben we een Loeki-alike! Misschien moet ik maar een Loeki en Lilo topic openen 🤔 

10 uren geleden, bunnyempress zei:

Zo lekker klef al in zo weinig daagjes.
Dat is wel echte liefde 🙂 ❤️

Dat hoop ik zo! Ik gun Loeki dat echt!

aangepast door Annasbeestenbende
  • Haha 1
Geplaatst:
15 uren geleden, Annasbeestenbende zei:

Ik wil nog een goede foto maken dat ze er in zitten,

Leuk! Als ik de brokjes rondstrooi, mik ik er ook altijd wat in die buis. Van de week was ik met de bosmaaier bezig en waren ze ook nergens te zien. Dan kruipen ze ook in die buis.

Echt een leuk stel zo. Twee konijnen is veel leuker dan één. Je ziet veel interactie.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .