Evee Geplaatst: zondag om 08:59 Geplaatst: zondag om 08:59 Hou jij een voorjaarsschoonmaak? En wat is voor jou een "gewone" schoonmaak, en wat is een grondige schoonmaak? Welke middelen en manieren gebruik je? Heb je het verblijf op een bepaalde manier ingericht zodat het beter of makkelijker schoon te houden is? Het informatieve artikel met tips over schoonmaken in het konijnenverblijf: https://www.bunnybunch.nl/tips-voor-het-schoonmaken-van-het-konijnenhok/ Quote
mammafelina Geplaatst: zondag om 15:58 Geplaatst: zondag om 15:58 Toevallig heeft mijn zoon afgelopen week het buitenverblijf van Fluffy en Pip opgeruimd en schoongemaakt. Hij heeft het hok (ferplast grand lodge), de catcubes, de wc en dogvilla helemaal geschrobd en schoongespoten met de tuinslang. Daarna de hele ren geveegd en de tegels ook schoongespoten. Normaal gesproken doen we dit 1x per jaar zo grondig voordat we de nijnen weer ophalen na onze vakantie. Nu stond het hok toch leeg, dus heeft hij het gelijk gedaan. Gewone schoonmaak is vegen, wc schoonmaken en hok schoonmaken. Dit doe ik meerdere keren per week. Quote
Lappie2 Geplaatst: 20 uren geleden Geplaatst: 20 uren geleden Ik denk dat wij zo.n 5 keer per jaar voorjaarsschoonmaak doen 🤪 Alles naar buiten, en de vloer zuigen en dweilen. Kleden weer terug naar binnen, zuigen en schrobben en de stoommop erover. Met binnenkonijnen moet dat allemaal wat vaker hihi. Verder 2 tot 3 keer per week toiletten en stofzuigen. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.