Evee Geplaatst: vrijdag om 09:03 Geplaatst: vrijdag om 09:03 Zojuist naar de dierenarts geweest voor vaccinaties. Vanochtend toen ik Brenda wilde oppakken zag ik opeens dat haar oog dof oplichtte, ik heb het niet eerder gezien, neem het mijzelf wel wat kwalijk, niet goed genoeg gekeken... standaard zit ze natuurlijk met het goede oog mijn kant op. Terwijl ik haar vast had op de tafel voelde ik ook een loszittende bult onder haar kin, formaat van een kleine druif. Zojuist dus maar met panacur gestart en oogdruppels. Ze bellen nog met de uitslag van het celonderzoek van de bult later vandaag. Maar er kwam gelukkig geen pus uit. Bij thuiskomst gelijk maar met de panacur en oogdruppels gestart. Inmiddels is ze ook al 9 jaar, aardig senior dus. Quote
Evee Geplaatst: vrijdag om 09:46 Auteur Geplaatst: vrijdag om 09:46 Uit onderzoek kwam niets afwijkend, alleen vet, dus waarschijnlijk een vetbult. Ik hou in de gaten dat het niet te groot gaat worden of in de weg gaat zitten. Quote
knaagjeknabbelsuddenly Geplaatst: vrijdag om 16:21 Geplaatst: vrijdag om 16:21 Beterschap!❤️🩹 1 Quote
Evee Geplaatst: vrijdag om 17:16 Auteur Geplaatst: vrijdag om 17:16 Ze heeft nog voldoende eetlust 😉 6 Quote
Evee Geplaatst: zondag om 08:55 Auteur Geplaatst: zondag om 08:55 Gelukkig gaat de panacur en het druppelen met weinig moeite. Niet geheel vrijwillig, ik pak haar wel even, zet haar in de onderbak van een reismand en in twee minuutjes zit de panacur en de druppel er in. Ik zie geen verbetering of verandering, maar heel eerlijk - ik verwacht het ook niet. Quote
To van de Veluwe Geplaatst: zondag om 23:53 Geplaatst: zondag om 23:53 Die druppels zijn voor de staar? Dat kan toch niet met druppels verbeterd worden? Anders zouden ze dit bij mensen toch ook wel doen? Quote
Evee Geplaatst: gisteren om 04:47 Auteur Geplaatst: gisteren om 04:47 De druppels zijn voor het geval de oorzaak EC is en niet ouderdomsstaar. De panacur erbij ook. Quote
To van de Veluwe Geplaatst: 19 uren geleden Geplaatst: 19 uren geleden 18 uren geleden, Evee zei: De druppels zijn voor het geval de oorzaak EC is Aha dus dat kan ook het geval zijn. Goed om te weten. Dank. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.