Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Zojuist naar de dierenarts geweest voor vaccinaties. Vanochtend toen ik Brenda wilde oppakken zag ik opeens dat haar oog dof oplichtte, ik heb het niet eerder gezien, neem het mijzelf wel wat kwalijk, niet goed genoeg gekeken... standaard zit ze natuurlijk met het goede oog mijn kant op.

Terwijl ik haar vast had op de tafel voelde ik ook een loszittende bult onder haar kin, formaat van een kleine druif. 

Zojuist dus maar met panacur gestart en oogdruppels. Ze bellen nog met de uitslag van het celonderzoek van de bult later vandaag.  Maar er kwam gelukkig geen pus uit. 

Bij thuiskomst gelijk maar met de panacur en oogdruppels gestart.

Inmiddels is ze ook al 9 jaar, aardig senior dus.  

Geplaatst:

Uit onderzoek kwam niets afwijkend, alleen vet, dus waarschijnlijk een vetbult. Ik hou in de gaten dat het niet te groot gaat worden of in de weg gaat zitten. 

Geplaatst:

Gelukkig gaat de panacur en het druppelen met weinig moeite. Niet geheel vrijwillig, ik pak haar wel even, zet haar in de onderbak van een reismand en in twee minuutjes zit de panacur en de druppel er in. Ik zie geen verbetering of verandering, maar heel eerlijk - ik verwacht het ook niet. 

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .