anijntje Geplaatst: 4 maart Geplaatst: 4 maart Hallo, Wij hebben een nestje gekregen van 8 lieve kleine dwergkonijnen. Nu willen we het geslacht bepalen, wij heben een foto gemaakt van een en zijn benieuwd of jullie het zelfde denken als ons. Wij denken dat dit een voedster is (vrouwtje) Wat denken jullie? Quote
To van de Veluwe Geplaatst: 4 maart Geplaatst: 4 maart Ik weet alleen dat ze zelfs bij de konijnenopvang fouten kunnen maken. Ik had een mooie voedster uitgezocht voor mijn ram en het was jaren geleden nog een speeddate. Ze vlogen elkaar toch aan. Toen zei iemand van de opvang: het zal toch geen ram zijn. Kijken en ja hoor. Het was geen zij maar een hij. Als kind haalden mijn ouders voor mij een kater uit het dierenasiel: Peter. Maar in het voorjaar bleek Peter een Petra te zijn en moest hij weg van mijn ouders. Dus geslachtsbepaling blijf ik verre van. Quote
Evee Geplaatst: 4 maart Geplaatst: 4 maart Aan de hand van een foto is dat echt niet te bepalen. Ik zou aanraden iemand met voldoende kennis van konijnen de geslachtsbepaling te laten doen. 3 Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.