Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hoihoi,

ik zie dat onze nijntje geniet als hij ergens stukje grond/zand vind om te kunnen graven.

Dus nu mijn vraag, zal ik een zandbak kopen? zoja met wat voor zand erin. (onze konijn leeft binnen, maar mag dagelijks los in achtertuin)

Welke hebben jullie? is het een aanrader?

Geplaatst:

Ja! Zeker doen!

Ik heb gewoon een simpele en goedkope action "schelp" kinderzandbak als zandbak, met een zak speelzand er in. Niet het mooiste (hoewel ik een blauwe heb en dat wel overeen komt met de blauw-wit kleuren in de rest van het verblijf) maar groot genoeg, rand is prima qua hoogte en het is makkelijk schoon te maken. 

link naar de zandbak

Speelzand is te koop bij elke bouwmarkt en tuincentrum en is ook veilig voor konijnen.

Geplaatst:
11 minuten geleden, Evee zei:

Ja! Zeker doen!

Ik heb gewoon een simpele en goedkope action "schelp" kinderzandbak als zandbak, met een zak speelzand er in. Niet het mooiste (hoewel ik een blauwe heb en dat wel overeen komt met de blauw-wit kleuren in de rest van het verblijf) maar groot genoeg, rand is prima qua hoogte en het is makkelijk schoon te maken. 

link naar de zandbak

Speelzand is te koop bij elke bouwmarkt en tuincentrum en is ook veilig voor konijnen.

Maakt het uit welke speelzand? 

Geplaatst:
Zojuist, duyynijn zei:

Maakt het uit welke speelzand? 

Nee, er zijn verschillende (huis)merken, dat maakt niet uit. Als het maar speelzand is, dus geschikt voor de kinderzandbakken. Daarin zitten als het goed is geen giftige stoffen of scherpe stukken. 

Geplaatst:
Zojuist, Evee zei:

Nee, er zijn verschillende (huis)merken, dat maakt niet uit. Als het maar speelzand is, dus geschikt voor de kinderzandbakken. Daarin zitten als het goed is geen giftige stoffen of scherpe stukken. 

Top! dan ga ik straks naar bouwmarkt 🙂

Geplaatst:

Ik heb niet genoeg ruimte voor een kinderzandbak, dus ik gebruik een oude onderbak van een konijnenkooi voor binnen, dat gaat ook prima. Ik wacht nog even tot het 's nachts niet meer zo koud is.

Geplaatst:
12 uren geleden, Evee zei:

k heb gewoon een simpele en goedkope action "schelp" kinderzandbak als zandbak

Ik heb exact dezelfde en toen had hij ook die prijs. Alleen hebben ze ze niet altijd. Hij is ideaal. Omdat hij bij mij overdekt staat, doe ik er zomers wel eens water bij zodat het zand wat harder is. Nu is het net duinzand. Dat blauw matcht nu mooi met het bordje van @Annasbeestenbende

Zand gewoon bij de Gamma of Karwei. Het zijn zakken van 25 kg.

• Vind ik leuk 1

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .