Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Is er ook een andere oplossing om water in te doen in plaats van flesjes?

Het is nu al de 3e keer dat er gewoon geen water uit het flesje komt. Nieuw flesje. Hij drukt zijn tong er tegen en het balletje beweegt maar blijft droog. Ik druk maar ook droog. Dan moet ik hem eruit halen..(de fles he..)schudden en dan doet hij het weer. Elke dag als ik het water ververs...zorg ik ervoor dat hij het doet. Maar tot 3 keer toe is dat mis gegaan... Het arme kereltje had dus weer geen water vanacht.🥴

Hij liet het weer duidelijk zien vanmorgen en was heel blij dat hij weer kon drinken. Het gekke is dat zijn andere flesje dit probleem ook had..

Bakje vind ik een beetje eng.. dacht misschien zo.n vogel flesje, waar een klein bakje onder zit, een idee? 

Iets waar hij zelf niet in past maar zijn snuitje in kan..

Geplaatst:

Stevige waterbakjes. Vaak zet men die nog op een verhoging, zoals een plateau of een steen. Dan blijft het water vrij schoon.

En er zijn ook drinkflesjes met een bakje er aan, in plaats van een drinktuit.  Dit idee:

image.png

Een beetje vergelijkbaar met de drinkbakjes voor vogels die je aan de buitenkant van de kooi hangt, maar het bakje steekt dan door de tralies. 

• Bedankt 1
Geplaatst:

Hij weet al hoe hij je moet laten weten dat hij water nodig heeft.
Ik heb dezelfde drinker, maar ik heb er geen problemen mee. Soms kan de drinker van de ring vallen waar hij op staat, maar ik heb hem meer aan de muur gehangen zodat hij niet op de hamster valt. Werkte de vorige ook niet goed?

Geplaatst:
4 minuten geleden, Evee zei:

Stevige waterbakjes. Vaak zet men die nog op een verhoging, zoals een plateau of een steen. Dan blijft het water vrij schoon.

En er zijn ook drinkflesjes met een bakje er aan, in plaats van een drinktuit.  Dit idee:

image.png

Een beetje vergelijkbaar met de drinkbakjes voor vogels die je aan de buitenkant van de kooi hangt, maar het bakje steekt dan door de tralies. 

Ja precies dacht aan zo iets.

Ga nu eerst zoeken naar een glazen bakje zoals @Annasbeestenbendeliet zien. Moet er ergens 1 hebben 🤔 Wat een dotje 🥰

2 minuten geleden, bepU zei:

Hij weet al hoe hij je moet laten weten dat hij water nodig heeft.
Ik heb dezelfde drinker, maar ik heb er geen problemen mee. Soms kan de drinker van de ring vallen waar hij op staat, maar ik heb hem meer aan de muur gehangen zodat hij niet op de hamster valt. Werkte de vorige ook niet goed?

Hihi ja hij is heel goed in vragen als iets niet lukt. 

Dit flesje hangt. En dit is dus het 2e flesje waar er soms geen water uit komt. Echt heel raar... Normaal lekken die dingen binnen no time maar bij Jingles is het dus het tegenovergestelde 🤷 

Geplaatst: (aangepast)

Kon glazen waxine houder niet vinden maar bedacht me onder het zoeken dat mijn dochter mij jaren geleden een keer een glazen mini asbakje had gegeven (niet wetende wat het was hihi) met Merilyn Monroe (haar versie.. Merel Moron ghighi🤪🤣) Zelfde maat als een waxine houder.

Dus nu heeft Jingles een water bakje. Heb hem al gevraagd om het te proberen en het werd goed gekeurd 😊  Lekker vintage hihi

IMG-20250226-WA0000.jpg

aangepast door Lappie2
  • Vind ik leuk 1
  • Haha 4

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .