Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik moest laatst een beetje lachen om te zien en te horen dat iedereen anders denkt over ons lieve koppel. Ze zijn natuurlijk heel snoezig en lief samen.

Ik heb al 3 varianten gehoord, dus ik ben benieuwd hoe jullie het zien.

Volgens mijn man is het: Lodewijk, doe eens lief tegen je vrouw! Scarlett, pik dat eten niet van je vent. Dus ons koppel konijnen is duidelijk, zonder ceremonie, met elkaar getrouwd. Haha. Ook al noemt hij Lodewijk net als ik weleens de lik-slaaf.

Volgens mijn tante is het: Kijk nu hoe lief Scarlett veiligheid biedt aan Lodewijk. Ik vind haar net een mama. Wat lief is ze tegen haar kindje." Uh... maar niet gezegd dat Lodewijk soms op zijn mama rijdt dan 😉 En dat Scarlett meestal Lodewijks eten pikt!

Ik zeg altijd maatje. Doe eens lief tegen je maatje is een veelvuldig gehoorde uitspraak hier. Voor mij zijn ze dus maatjes 🙂 Kennelijk ben ik minder romantisch dan mijn man.

Dus nu vroeg ik me af, wat voor verhouding vinden jullie dat jullie konijnen samen hebben?

Geplaatst:

Als een koppel echt klef is, dan noem ik ze ook wel eens man en vrouw inderdaad. Maar meestal houdt ik het ook bij maatjes. Zelfs bij mijn konijnen met flink leeftijdsverschil, zou ik niet zeggen dat ze als ouder en kind zijn. 

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

Ons kleffe gay koppel 🌈 En hun gele vriend Kip de schijtlijster (letterlijk en niet van angst)

Leeuw =Held op sokken (al heeft hij ze nu al lang niet meer aan hihi)

Bromsnor voor Kleine. 

Slopers staat ook nog in de top 3 lijst 🤦 Ze zijn in te huren voor al uw sloopwerk 💪

Elke avond zeg ik...welterusten lieverds..❤️wees lief voor elkaar en voor de muur🙏 

Geplaatst:
9 uren geleden, happy211 zei:

Zelfs bij mijn konijnen met flink leeftijdsverschil, zou ik niet zeggen dat ze als ouder en kind zijn. 

Ik denk dat mijn tante het vond omdat Lodewijk toen geschat 6-7 maanden, maar waarschijnlijker 4-5 was. Dus echt een jonkie en hij was veel kleiner nog dan Scarlett. Hij ging ook echt haar op zoeken als steun (doet hij nu nog weleens) en dan lag zij dus heel groot om hem heen. Zij was toen geschat 1,5 jaar, maar waarschijnlijker ook pas net 12-13 maanden. 

8 uren geleden, Lappie2 zei:

Ons kleffe gay koppel 🌈

Grappig dat de jouwe ook geen vriendjes zijn ofzo, maar toch ook romantisch ❤️❤️❤️🌈

• Vind ik leuk 1

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .