Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Beste konijnen liefhebbers,

Ik heb al een tijd de vraag wat de temperatuur is van een wild konijnenhol /ketel? Heb op internet al veel gezocht maar kan hierover niets vinden.

Aangezien er vele studies zijn gedaan naar konijnen zou het toch vreemd zijn als dit door niemand ooit is opgemeten. 

Weet iemand hier waar ik deze informatie kan vinden? 

Waar kan ik wilde konijnen studies vinden? Ik ontvang graag links enz. 

Alsa vast bedankt.

Geplaatst:

Ik heb geen precies antwoord op jouw vraag, maar ik heb misschien wel iets dat als vergelijkingsmateriaal kan dienen. De grotten in Valkenburg hebben een constante temperatuur van 12 graden. Dat lijkt me ook zeer geschikt voor konijnen. Ergens denk ik dat een konijnenhol wel iets warmer is omdat de ruimte minder groot is dan de tunnels. Misschien 15 graden?

Geplaatst:

Volgens mij vrij constant tussen de  10-15 graden jaarrond. Ik heb het in een boek staan, hier in de kast, maar zou zo snel even niet weten welke. In het boek "wilde konijnen" misschien, daarin staat wel interessante informatie over wilde konijnen. 

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .