Hugo90 Geplaatst: 9 februari Geplaatst: 9 februari Hallo, Mijn konijnen heb ik binnen in een afgesloten ren. Deze bestaat uit metalen panelen. Kan ik de ren tegen de verwarming aan zetten? Of een paar cm ertussen? De verwarming is afgeschermd met roosters en staat overigens niet heel warm afgesteld. Een apart (slaap)hok staat ergens anders in de ren, niet bij de verwarming. Quote
Lappie2 Geplaatst: 9 februari Geplaatst: 9 februari Geen panelen hier. Er staat een bedje tegen de verwarming aan die best warm is en daar liggen ze elke dag met hun bibs tegen aan. Geen probleem 😊 Quote
To van de Veluwe Geplaatst: 10 februari Geplaatst: 10 februari Ik zal even voor verwarring zorgen. Evee zegt in een artikel over konijnen binnenshuis houden: De juiste plaats voor konijnen in huis De locatie van de konijnen in huis is best belangrijk. Niet op de tocht, niet tegen de verwarming. Het is niet zo dat er nooit een raam open mag en de verwarming niet in het verblijf van de konijnen mag zijn, maar ze moeten altijd de keuzevrijheid hebben er aan te “ontsnappen”. 1 Quote
Hugo90 Geplaatst: 10 februari Auteur Geplaatst: 10 februari Ik ben er achter gekomen dat als ik de ren tegen de verwarming zet, dat de gordijnen niet meer dicht kunnen. Dus ik laat het zo. (Heb nu 10 cm ongeveer ertussen) Quote
Lappie2 Geplaatst: 10 februari Geplaatst: 10 februari 20 minuten geleden, Hugo90 zei: Ik ben er achter gekomen dat als ik de ren tegen de verwarming zet, dat de gordijnen niet meer dicht kunnen. Dus ik laat het zo. (Heb nu 10 cm ongeveer ertussen) Dat is prima. Wat ik al zei...ik heb geen ren/panelen. Ze hebben 20m2 open ruimte met vloerkleden en het laminaat is lava, dus ze stappen niet van de kleden 🤪 Ze slapen elke dag een paar uurtjes tegen de verwarming aan 😊 Quote
To van de Veluwe Geplaatst: 11 februari Geplaatst: 11 februari 6 uren geleden, Lappie2 zei: Ze slapen elke dag een paar uurtjes tegen de verwarming aan 😊 Geef ze eens ongelijk. Zou ik ook wel willen. Ik heb vannacht mijn elektrische deken op 2 gezet (9 standen(. Heerlijk! 1 Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.