Evee Geplaatst: 7 februari Geplaatst: 7 februari Wat zouden ze dan schrijven? Waar zou je "sterren" mee verdienen en wat zouden de punten zijn waar ze graag verbetering zouden zien? ย Wat voor review zouden jouw konijnen schrijven over... Voedselkwaliteit? Roomservice? Entertainment?ย Het verblijf? Enz? ๐ Quote
To van de Veluwe Geplaatst: 7 februari Geplaatst: 7 februari Ze zouden zeggen: Het eten is hier voortreffelijk. Echt een Michelinrestaurant met drie sterren. Het ontbijt is wat sober: alleen een handje brokjes voor ons samen maar laat op de avond wordt het echt feest. Dan vallen we aan op het heerlijke diner. Gisteravond ook weer zo lekker: gesneden andijvie is de hoofdschotel, wat wortelschillen en wortelloof, goudsbloem, bladeren mix, gedroogde weegbree, peterselie, selderij, basilicum, handje gedroogde druivenbladeren, wat gedroogde berkenblaadjes en een appelschil. Die moet de vrouw wel in stukjes scheuren want anders vliegt een van ons er met de schil vandoor. En we moeten wel eerlijk samen alles delen.ย En af en toe worden we verrast met een lekkere verantwoorde traktatie. Dat zit in een ton bovenop het hok. Als ze naar die ton gaat, worden we heel enthousiast. Want o wat gaat daar voor lekkers uitkomen? ย Over ons verblijf geen klagen. 18m2 voor ons dwergjes is prima. We hebben catcubes met stro. We kunnen kiezen waar we gaan zitten: erin of erop. We kunnen sprintjes trekken. Ook hebben we een zandbak maar daar zitten we nu niet zoveel in. Onze voorgangers hadden veel en veel meer ruimte maar daar was het niet veilig. Wij zitten veilig voor roofdieren. Ach en die slak , spin en mier die we tegenkomen daar draaien we ons achterste naar toe. Geen belangstelling voor.ย 2 Quote
Lappie2 Geplaatst: 7 februari Geplaatst: 7 februari ย ย Geweldig @Suus1978๐๐๐ Is ook precies zo hahaha ย @To van de Veluweย Ik mis alleen nog een spa dag ๐๐ zeker 5 sterren wat ze bij jou allemaal krijgen...en vooral liefde โฅ๏ธ ย Voor hier is dat nu waarschijnlijk... ย Huh?????? Waar is dat andere mens wat altijd zo veel tegen ons praat en een snack brengt en weer met die handen aan me moet zitten..? ๐คจ๐ค Leeuw:"die handen zijn juist zo fijn want behalve aaien en krabbelen haalt ze ook direct die irritante knopen uit mijn manen tussen mijn oren."ย ย ย Ik zit namelijk in Nederland (mijn huis uit te ruimen... mijn moeder had veel te veel spullen ๐ต) en strenge dochter zorgt nu alleen voor ze(winter vakantie).๐ Streng als in....3 keer per dag voelen en kijken of alles oke is. Exact afgestreken brokjes en niks aan snackjes.ย ย Met Jingles doet ze nu trainen..wormpje voor hem houden en hem laten rennen in het wiel๐ Als ik thuis kom heb ik vast hele fitte konijnen en ๐ช๐นย ย Beoordeling komt als ik weer thuis ben๐ ย ย 1 Quote
bunnyempress Geplaatst: 7 februari Geplaatst: 7 februari (aangepast) Lodewijk: 5* Verblijf: fantastisch, alle ruimte om te rennen, en ook leuk in de zomer om ook het hele huis door te rennen en/of de trap op te lopen. Ik ben vooral fan van de boomstronken, heel leuk om op en af te springen. Lief maatje. Eten: Alles is lekker en ik word zelf met de hand gevoerd. Ik krijg ook altijd het lekkerste eerst (pastinaak, wortel e.d.), zodat mijn maatje minder kans heeft om het van me te pikken. Regelmatig vers knaag hout, jammie! Lente/Zomers/Herfst blad uit eigen tuin of eigen planten speciaal voor mij gekweekt. Entertainment: Altijd leuke spelletjes, soms wordt er getraind en ik mag zelfs op ruggen springen. In de lente/zomer/herfst is er extra graaf gelegenheid. Ik maak ook mijn eigen entertainment vaak hoor! FF een dolletje als de mensen in de ren zijn. Service: Heerlijke medicijnen en fijn om af en toe geaaid te worden. Elke dag wordt mijn toilet verschoont. Kan niet beter. ย Scarlett: 0* SERVICE ENORM ACHTERUIT GEGAAN! Geen 20+ minuten aai sessies meer. Bij geklop op de deur om aandacht, gewoon geen response, terwijl ze me wel ziet zitten. Niet meer 5x per dag iemand bij mij in de ren. Slechts 4x per dag. Dit kan echt niet. Hoeveelheid extra snacks wel omhoog gegaan, maar geen goede vervanging. Man ook geen goede vervanging. Ik eis vrouw-aai-sessies. Lik-slaaf acceptabel, maar zit soms wel op mijn plek. ย 7 februari aangepast door bunnyempress 5 Quote
bunnyempress Geplaatst: 7 februari Geplaatst: 7 februari Ik vraag me trouwens nog steeds af wat Scarlett er nu van vindt, dat haar lik-slaaf dus een stuk groter is geworden dan toen ze hem had uitgekozen oorspronkelijk. En dat ze zijn eten nog steeds wel af kan pikken, maar het moeilijker 100% op kan eten, want hij is nu groot genoeg om er af en toe toch bij te kunnen. Het is echt hilarisch hoe ze dan haar kop omhoog beweegt, zodat hij er net niet lekker bij kan om terug te pikken. Maar goed, hij zal altijd wel kleiner blijven, maar af en toe lukt het hem toch om het terug te pikken. ย En straks als onze kleine groter is, dan heeft ze er een extra aai-slaaf bij. Dat moet dan toch wel beter zijn, denk ik. Ze vindt het nu vooral irritant dat ik dus korter buiten ben en mijn man meer momenten heeft over genomen. Tja, het is echt te koud voor de baby om in de draagdoek buiten te zijn op dit moment en ik ga niet helemaal de jas e.d. aantrekken om Scarlett te gaan aaien als ze aanklopt. 1 Quote
To van de Veluwe Geplaatst: 7 februari Geplaatst: 7 februari 2 uren geleden, Lappie2 zei: Ik zit namelijk in Nederland ( Welkom! Kun je gelijk brokken etc inslaan! Quote
Lappie2 Geplaatst: 8 februari Geplaatst: 8 februari 14 uren geleden, To van de Veluwe zei: Welkom! Kun je gelijk brokken etc inslaan! Brokken zijn ietsje goedkoper in Polen hihi. Maar ik hoop dat ik ergens nog een wiel te kunnen scoren.ย Quote
Lappie2 Geplaatst: 8 februari Geplaatst: 8 februari 1 uur terug, Lappie2 zei: Maar ik hoop dat ik ergens nog een wiel te kunnen scoren.ย *hoop dat ik ergens een wiel KAN scoren. Lekker aan het typen zie ik๐๐คฆ Quote
To van de Veluwe Geplaatst: 8 februari Geplaatst: 8 februari 2 uren geleden, Lappie2 zei: Maar ik hoop dat ik ergens nog een wiel te kunnen scoren.ย Dit had ook gekund: hoop ergens nog een wiel te kunnen scorenย ๐ 1 Quote
Lappie2 Geplaatst: 8 februari Geplaatst: 8 februari 11 minuten geleden, To van de Veluwe zei: Dit had ook gekund: hoop ergens nog een wiel te kunnen scorenย ๐ Beide kan... Behalve mijn eerste bericht hihi. Druk druk..even lezen..even schrijven en dan later terug lezen๐ย Wat jij nu typte moest het idd zijn haha.ย Quote
To van de Veluwe Geplaatst: 8 februari Geplaatst: 8 februari 2 uren geleden, Lappie2 zei: Beide kan.. Mijn opmerking was ook als grapje bedoeld! Quote
Lappie2 Geplaatst: 8 februari Geplaatst: 8 februari 4 uren geleden, To van de Veluwe zei: Mijn opmerking was ook als grapje bedoeld! Ja dat begreep ik haha..maar jouw manier was mijn orginele manier maar dan verkeerd ๐๐คฃย Tip voor mezelf...lees voordat je op toevoegen drukt ๐คฆ ย Oke verder met het leuke onderwerp want we dwalen af๐ ย Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.