Lappie2 Geplaatst: 4 februari Geplaatst: 4 februari (aangepast) De laatste 2 weken zie ik onze Jingles wat molliger worden... Kan dit omdat hij nu gewoon zijn volwassen postuur heeft of heeft hij overgewicht? Nu heb ik eergister zijn bak schoon gemaakt en hij had echt een giga voorraad in zijn bijkeuken. Ik vind hem ook minder actief dan eerst. Nog steeds vrolijk en huppeld en klimt overal naar toe. In het wiel zit hij ook maar niet uren aan 1 stuk. Maar hij slaapt veel meer dan eerst. Hij krijgt zo.n 15gram voer verspreid over 2 bakjes en ik strooi 1 keer in de week wat over zijn kruidentuintje. Worm 1 a 2 keer in de week. Vacht glanst en is voller dan eerst. Vandaag voor het eerst gewogen en hij weegt 53gram. Lijkt mij wat te veel... Of is dat oke? 4 februari aangepast door Lappie2 Quote
Evee Geplaatst: 4 februari Geplaatst: 4 februari Dat zou wel aan de dikkere kant kunnen zijn ja 😉 40-50g is normaal. Quote
Lappie2 Geplaatst: 4 februari Auteur Geplaatst: 4 februari 6 minuten geleden, Evee zei: Dat zou wel aan de dikkere kant kunnen zijn ja 😉 40-50g is normaal. Ik hoop dat, nu ik zijn voorraad weg heb gehaald, hij weer wat grammen zal kwijt raken...dikke woelmuis 🙈 Quote
To van de Veluwe Geplaatst: 5 februari Geplaatst: 5 februari 21 uren geleden, Evee zei: 40-50g is normaal. haha dan weegt hij 3 gram te veel. Quote
Lappie2 Geplaatst: 5 februari Auteur Geplaatst: 5 februari 2 uren geleden, To van de Veluwe zei: haha dan weegt hij 3 gram te veel. Ik denk zo.n 13 gram te veel. Als hij rolt komt hij niet zo snel meer overeind 🙈😜 Quote
To van de Veluwe Geplaatst: 5 februari Geplaatst: 5 februari 3 uren geleden, Lappie2 zei: Als hij rolt komt hij niet zo snel meer overeind Dus een rolmops. 2 Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.