Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Onze voedster niest wat vaker de laatste tijd. Vanmiddag lag ze samen met haar vriendje wat uit te rusten op een bergje stro. We merkten nu dat er wat snot aan haar neus hing. Ze maakte ook een licht reutelend geluid, vermoedelijk van de snot in haar neus. Een beetje later was het snot wel weg (vermoedelijk had ze dit weggewassen), en ging het ademen ook terug beter. Verder eet ze wel nog prima, ook vanmorgen.

Ik heb een afspraak gemaakt bij onze vaste (konijnkundige) dierenarts morgenvroeg, maar we vragen ons af hoe dringend dit eigenlijk is. Of zouden we beter proberen om vandaag nog een spoed afspraak te maken bij een andere dierenarts? 

Alvast bedankt voor jullie input.

Geplaatst:

Een afspraak morgenochtend is goed. Snot is wel iets waar je snel naar wil laten kijken, want hoe langer ze ermee rondlopen hoe meer kans er is dat de antibiotica niet genoeg helpt. Maar het is geen spoed zoals bijvoorbeeld niet eten of een wond die gehecht moet worden. Dus fijn dat je zo snel terecht kunt en niet bijvoorbeeld pas volgende week.

Lijkt me fijn en verstandig om dit bij je eigen vaste konijnkundige arts te laten nakijken.

Succes morgen!

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
30 minuten geleden, happy211 zei:

Een afspraak morgenochtend is goed. Snot is wel iets waar je snel naar wil laten kijken, want hoe langer ze ermee rondlopen hoe meer kans er is dat de antibiotica niet genoeg helpt. Maar het is geen spoed zoals bijvoorbeeld niet eten of een wond die gehecht moet worden. Dus fijn dat je zo snel terecht kunt en niet bijvoorbeeld pas volgende week.

Lijkt me fijn en verstandig om dit bij je eigen vaste konijnkundige arts te laten nakijken.

Succes morgen!

Dankjewel 🙏

Geplaatst:
1 uur terug, Blackadder zei:

Ik heb een afspraak gemaakt bij onze vaste (konijnkundige) dierenarts morgenvroeg, maar we vragen ons af hoe dringend dit eigenlijk is. Of zouden we beter proberen om vandaag nog een spoed afspraak te maken bij een andere dierenarts? 

Ik zou met wat je beschrijft niet voor een spoed afspraak gaan. Spoed zou ik alleen met snot doen als er niet meer gegeten/gedronken wordt of als je ziet dat je konijn echt benauwd is. Wel is een afspraak de volgende dag echt wel een goed plan, want je wil zo snel mogelijk met antibiotica opstarten.

Ik duim dat ze snel opknapt!

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
18 minuten geleden, bunnyempress zei:

Ik zou met wat je beschrijft niet voor een spoed afspraak gaan. Spoed zou ik alleen met snot doen als er niet meer gegeten/gedronken wordt of als je ziet dat je konijn echt benauwd is. Wel is een afspraak de volgende dag echt wel een goed plan, want je wil zo snel mogelijk met antibiotica opstarten.

Ik duim dat ze snel opknapt!

Dankjewel 🙏

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .