Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Bedankt iedereen 🫶🏻

Met Loeki gaat het wel redelijk nu hij alleen zit, we troosten elkaar. Als ik hem zijn brokjes voer gaat hij op schoot zitten en ik probeer hem bezig te houden door al zijn eten rond te strooien. In de konijnenopvang zit helaas nog geen geschikt konijn. Ik hoop dat dat wel snel gaat veranderen, want dit is ook niks voor Loeki. Misschien kan ik binnenkort een knuffeltje bij hem in het verblijf zetten. Gelukkig is hij niet heel verdrietig, ik zag hem vandaag zelfs een binky maken toen ik aan kwam lopen!

Hij heeft ook afscheid genomen van Hazel, dat was heel mooi. Hij ging haar zelfs likken ❤️

• Vind ik leuk 6
Geplaatst:
6 minuten geleden, Annasbeestenbende zei:

Hij heeft ook afscheid genomen van Hazel, dat was heel mooi. Hij ging haar zelfs likken ❤️

Dat is zo lief ❤️

Heel veel sterkte gewenst ❤️

Ik las net terug in dit topic en loop met dezelfde vragen en dilemma's (ook EC, al is de uitwerking bij haar anders). Het zijn zulke lastige kwesties.

Hazel had zich echt geen beter maatje en baasje kunnen hebben, daar ben ik zeker van ❤️

• Bedankt 1

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .