Evee Geplaatst: 27 januari Auteur Geplaatst: 27 januari Hier is alles van knaaghout gegarandeerd een succes. Ze slopen best graag! Wilgenballen, wilgentunnels, speeltjes van hooi of grassen. Dat soort dingen zijn ze altijd lekker mee bezig. Het zorgt ook wel voor hilarische taferelen. Ze willen er met z'n tweetjes of drietjes aan knagen, en de één heeft het vast, en slaat er vervolgens mee op de kop van de ander. Of er rent er een snel mee vandoor om te zorgen dat de rest het niet kan pakken, om vervolgens het niet door de ingang van de catcube te krijgen 😂 Kortom: altijd een succes, voor de konijnen en voor mij als baasje! De zandbak is op het moment niet zo veel in gebruik, meer in voorjaar en zomer. Ik had een fijne driewegtunnel, maar helaas heb ik die er uit moeten halen dit weekend. Die was toch wel versleten en de metalen ringen die er in zaten kwamen wat los, ik vond het niet veilig meer. Ze hebben nog wel een pvc buis liggen. Maar ik moet nog op zoek naar een nieuwe speeltunnel. Sofie is ook echt een opstapjes fan. Ze zit bijna altijd ergens op. Op de catcubes, op de schuilhokken. Een echte dakhaas. Ik wil kijken of ik iets leuks kan maken deze zomer van resthout, een soort speelhuisje met verdieping ofzo. 1 Quote
Lappie2 Geplaatst: 27 januari Geplaatst: 27 januari Knaag stokjes en een klein balletje wat nog van Leeuw was. Maar het bed is hun favoriet 😴 En het kartonnen katten kersthuisje wat nu een ruïne is geworden 🙈😂 Bijna tijd om weg te gooien. De tunnels zijn ook nog steeds in gebruik. Nu wel maan en ster loos want dat hebben ze afgelopen week vakkundig doorgeknaagd en het balletje van de katten paal. De maan ging al de eerste week door...dus die kreeg Kip...maar zo lang bleef de ster nog hangen en ineens een vallende ster 😜 @Evee 😂😂😂 zie het helemaal voor me met dat knaag hout. 😂😂😂 Quote
knaagjeknabbelsuddenly Geplaatst: 28 januari Geplaatst: 28 januari Tunnels zijn topfavoriet, maar ook alles wat eetbaar is is altijd leuk. Ik wil binnenkort ook eens proberen een beetje een leuk huisje te maken idd net als wat @Evee al zei met meerdere verdiepingen misschien, maar heb er nog geen goed beeld bij, nog even over nadenken. Quote
Elke, Guus en Pip Geplaatst: 28 januari Geplaatst: 28 januari Hier ook, alles wat maar van knaaghout is, is favoriet, wilgenballetjes wilgentunnels, wilgentakken enz. Ook balletjes met een belletje erin is favoriet. Verder vind Verdi het erg leuk om op het dak van het schuilhokje te zitten en Aya doet dit dan even vrolijk na, terwijl Aya niet zoveel durft en een beetje bang en schuw is aangelegd. Ook is hun bruggetje wat ik zelf heb gemaakt favoriet en zitten ze daar vaak op. Van uit het bruggetje loopt een trapje naar boven, waar ze via een zij deurtje van hun hok zo naar boven in hun hok kunnen. Vooral Verdi vind dit erg leuk om te doen, mijn kleine acrobaatje. 😅 Quote
To van de Veluwe Geplaatst: 28 januari Geplaatst: 28 januari Ze liggen hier vaak op de catcubes te zonnen. Het meest favoriet is nog altijd: eten, eten, eten, Qua speelgoed: knagen aan alles waar aan te knagen valt. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.