Annasbeestenbende Geplaatst: 26 januari Geplaatst: 26 januari Hoi, ik gebruik graag takken in mijn hamster verblijf (ik desinfecteer ze altijd in de oven) en nu zijn net bij ons de fruitbomen gesnoeid. Alle takken (pruim, appel en peer) zijn op een hoop gegooid en nu wil ik er graag een paar aan Olaf geven, ik weet dat appel en peren hout veilig is voor hamsters, maar hoe zit dat met pruim? Ik heb gekeken of ik verschil tussen de takken zie, maar dat lukt niet 😅.  Quote
Evee Geplaatst: 26 januari Geplaatst: 26 januari Pruim zou ik niet geven. Balen dat het door elkaar ligt, appel en peer mag wel. Quote
Annasbeestenbende Geplaatst: 26 januari Auteur Geplaatst: 26 januari @EveeInderdaad jammer. Ik had gelezen dan konijnen het wel mogen. Is er geen enkele manier om het verschil vast te stellen? Ik zie wel dat sommige takken rood kleuren als eraan geknaagd wordt en sommige takken blijven wit, misschien is dat een indicator?  Ik houd het voor Olaf dan maar bij berk en wilg. 🙂 Quote
happy211 Geplaatst: 26 januari Geplaatst: 26 januari Je zou kunnen kijken of Google lens wel verschil ziet in de takken. Dan kun je op basis van een foto zoeken op het web naar resultaten, en dan kom je meestal achter de naam van een plant. Of het ook voor takken werkt, geen idee, maar het is het proberen waard. 1 Quote
To van de Veluwe Geplaatst: 28 januari Geplaatst: 28 januari Op 26-1-2025 om 21:02, Annasbeestenbende zei: misschien is dat een indicator? wie weet als je ze in het water zet dat ze nog iets uitlopen en dan kun je het misschien zien! Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.