Nickymanita Geplaatst: 16 januari Geplaatst: 16 januari Hi allemaal, Vandaag is mijn konijn Cédric naar het asiel gegaan om opnieuw te gaan koppelen. Super leuk voor hem, ik ben benieuwd met wie hij thuis komt! Nu heb ik al een beetje opgezocht hoe ik het hok moet gaan schoonmaken. Vooral schoonmaak azijn gebruiken is de tip, dus dat ga ik doen. Nu had ik nog een paar vragen en hoop dat jullie mij hierbij kunnen helpen. 1. Cédric heeft in zijn kamer een kleed liggen. Kan ik deze gewoon wassen? Of moet ik dan helemaal een nieuwe kleed kopen? 2. Ook staat er een bankje in de kamer. De kussens kan ik wassen maar de bank zelf niet natuurlijk. Hoe kan ik deze het beste schoonmaken? 3. Hetzelfde met een tipitent die hij in zijn kamer heeft waar hij vaak in ligt. Deze kan ik wassen, maar is dat voldoende? 4. En mijn laatste vraag is, Cédric heeft een tunnel in zijn kamer waar hij heel veel in zit. Hoe kan ik deze het beste schoonmaken? Alle andere tips zijn natuurlijk ook welkom!! Alvast heel erg bedankt voor het meedenken en het antwoord. Groetjes van mij en Cédric natuurlijk 😉 Quote
Evee Geplaatst: donderdag om 16:47 Geplaatst: donderdag om 16:47 1. Wassen is prima 2. Er zijn sprays die geurtjes in stof / meubels neutraliseren, dat zou kunnen. Anders gewoon afdoen / schoonmaken met wat mogelijk is. 3. Wassen is prima. 4. De meeste tunnels kun je met de hand wassen. Als dat niet gaat zou ik de tunnel de eerste maand uit het verblijf laten en daarna terug geven. Ik vind zelf tunnels ook niet handig tijdens koppelingen, dus dat is -afhankelijk van hoe het gaat - misschien wel een goede keuze. Wat leuk dat hij een maatje krijgt! Ik hoop op een leuk verliefd koppel voor je! Quote
Nickymanita Geplaatst: donderdag om 18:18 Auteur Geplaatst: donderdag om 18:18 @Eveebedankt voor uw antwoord! Ik ga ermee aan de slag ☺️ Quote
bobbyonthefloor Geplaatst: vrijdag om 07:08 Geplaatst: vrijdag om 07:08 Ik maakte alles met schoonmaakazijn schoon dat voldeed goed. Weliswaar buiten konijnen. Wat leuk en spannend voor jullie. Succes. Quote
Nickymanita Geplaatst: vrijdag om 19:39 Auteur Geplaatst: vrijdag om 19:39 @bobbyonthefloorbedankt voor uw antwoord! Ga ik dat doen ☺️ 1 Quote
Evee Geplaatst: zaterdag om 04:03 Geplaatst: zaterdag om 04:03 Hier staan ook veel tips in voor de schoonmaak, ook voor het schoonmaken voor een koppeling: https://www.bunnybunch.nl/tips-voor-het-schoonmaken-van-het-konijnenhok/ 1 Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.