knaagjeknabbelsuddenly Geplaatst: 8 januari Geplaatst: 8 januari Even een klein vraagje tussendoor. Ik was net boodschappen doen voor de konijnen, en vroeg me toen af of konijnen rettich mogen, ook wel rammenas of daikon genoemd heb ik gelezen. Ik kan het nergens vinden, maar het staat ook nergens dat ze het niet mogen. Het is familie van de radijs, dat mogen ze wel (toch?) dus dan zou je kunnen denken dat ze rettich ook mogen, maar ik dacht, ik vraag het maar even. Hopelijk weten jullie het! 🤗 Quote
Evee Geplaatst: 8 januari Geplaatst: 8 januari Dat is een goede vraag, mijn gevoel zegt dat ze dat met mate gewoon mogen, omdat ze eigenlijk alles van die familie met mate mogen eten. Ik ga het voor je opzoeken. Quote
bunnyempress Geplaatst: 8 januari Geplaatst: 8 januari Lodewijk en Scarlett zijn dol op rettich. Ik voer het idd met mate. Het is niet altijd makkelijk te krijgen hier helaas - wij kopen het of op de markt of bij de grotere toko. 1 Quote
knaagjeknabbelsuddenly Geplaatst: 8 januari Auteur Geplaatst: 8 januari Bedankt! Hier hadden ze het bij de Nettorama. Echt gigantisch en niet zo duur. Dan kan ik dat binnenkort nog eens meenemen. Quote
bunnyempress Geplaatst: 8 januari Geplaatst: 8 januari 31 minuten geleden, knaagjeknabbelsuddenly zei: Bedankt! Hier hadden ze het bij de Nettorama. Echt gigantisch en niet zo duur. Dan kan ik dat binnenkort nog eens meenemen. Wij betalen €1.75 ervoor. Dus idd niet zo duur. Zelf vind ik het gezuurd erg lekker, maar ik maak het eigenlijk nooit voor mijzelf. Oops! 1 Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.