Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Wij zijn het jaar goed begonnen!

Finn is voor de eerste keer mee gaan hardlopen met mij!

Ik liep tot nu toe altijd hard met Namu, mijn man ging dan met Finn fietsen. Alleen hadden we niet zo regelmaat, omdat we dat tegelijk deden en de honden alleen-alleen zijn niet top vinden. Maar in de praktijk waren er niet zoveel momenten die handig uit kwamen om beiden tegelijk te sporten met de honden, oa. ook omdat het nu zo vroeg donker is / laat licht is. Daarbij was Finn ook nog niet uitgegroeid, dus is veel sporten ook niet aan te raden. 

Bijna driekwart jaar laat ik de honden nu om en om uit als ik alleen ben. Twee tegelijk is te sterk. Maar dat was in het begin ook niet ideaal, want alleen-alleen zijn vonden onze honden dan ook weer lastig. Maar laatste tijd ging dat ook steeds beter, dat lukt nu ongeveer 30 minuten. Genoeg om dus om en om te hardlopen, ipv een kleine wandeling in het dorp te doen. Vandaag dus de eerste keer. En dat was best een succes. Ik heb gewoon de eerste start to run training gedaan, die is vrij makkelijk met joggen en wandelen afgewisseld, en dat dan 2x achter elkaar gedaan... want ja, je hebt 2 honden, en zelf ben je dus de klos om dubbel te rennen dan 😂

Toen ik begon keek Finn wel even schikachtig om zich heen... "waar rennen we voor weg?". 😨

Hij is ook echt een puber die achter elk luchtje aan wil, maar als we sporten, dan beperken we de snuffelmomentjes. Dat kostte even moeite. Hij is ook echt sterk en trok mij een paar keer de modder aan de kant van de B-weg in, ook lekker (natte moddervoeten voor mij). Maar tegen het einde snapte hij wat de bedoeling was en leek hij het ook echt leuk te vinden. 

Er staat een reel van op hun instagram account:

https://www.instagram.com/reel/DEZanepISO9/?igsh=MXd4bDBmdm00OHNoOA==

Maandag weer!

• Vind ik leuk 6

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .