Evee Geplaatst: 4 januari Geplaatst: 4 januari Wil jij helpen de informatie op Bunnybunch van goede kwaliteit te houden? Meld dan waar je typ- en spelfouten tegen komt, of waar informatie verouderd is. Dat kan in dit topic, of je kan het op de mail zetten naar info@bunnybunch.nl Laat gerust in dit topic weten waar je mee bezig bent / wat gedaan is, zodat er geen dubbel werk gedaan wordt. Bedankt voor de hulp! Quote
Evee Geplaatst: 4 januari Auteur Geplaatst: 4 januari To heeft een aantal artikelen nagekeken voor mij op spelfouten, deze hoeven dus niet meer (ik moet dit nog verwerken) Tips en uitleg voor een nieuw konijn Konijnen in de herfst Konijnen in de lente Konijnen in de zomer Konijnenvoer Wat kost een konijn 10 veel gemaakte fouten Quote
To van de Veluwe Geplaatst: 4 januari Geplaatst: 4 januari 11 uren geleden, Evee zei: To heeft een aantal artikelen nagekeken Ik probeer alles na te lopen! Corrigeren ben ik gewend want ik heb veel correctiewerk. Quote
To van de Veluwe Geplaatst: 4 januari Geplaatst: 4 januari Ik denk dat het een goed idee is als we met elkaar afspreken om de konijnenopvangen en asiels na te lopen en te kijken of de informatie nog actueel is of aangevuld moet worden. Zo pikte ik er zomaar een opvang uit. Maar het is teveel om het alleen te doen. We kunnen toch afspreken dat iemand een provincie voor zijn rekening neemt? Bij het knaagdiercentrum in Warmond zag ik staan op de website: Knaagdierencentrum Poelgeest Plaats: Warmond Website: http://knaagdierencentrumpoelgeest.nl/ Provincie: Zuid-Holland Kennismaking: Nog niet bekend Vakantieopvang? Ja Inentingen? Nog niet bekend Plaatst konijnen alleen? Nog niet bekend Rammen gecastreerd? Ja Voedsters gecastreerd? Nog niet bekend Konijnen gechipt? Nog niet bekend Nu vond ik op hun website: Zo worden alle dieren bij ons ingeënt en de mannelijke dieren gecastreerd. Dus de inentingen zijn bekend en chippen doen ze dus niet want anders stond het er wel bij. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.